Blogi|Yrityksen tunnettuuden lisääminen

Instagram-mainonta

Kasvata yrityksesi tunnettuutta ja puhuttele asiakkaitasi Instagram-mainonnalla!

Instagram-mainonnan käyttöön pätee sama kuin kaikkiin muihinkin markkinointitoimenpiteisiin: kanavan käytölle on määriteltävä tarkoitus, tavoite ja resurssit. Instagramin käyttö on strateginen valinta, joka otetaan huomioon sisältöstrategiaa määritellessä.

Instagram on ollut pitkään lähinnä B2C-yritysten hyödyntämä kanava. Myös B2B-yritykset pystyvät kuitenkin ottamaan Instagramista hyödyn irti mm. vahvistamalla yritys- ja työnantajabrändiään sekä lisäämällä tunnettuuttaan. Muuttamalla yrityksesi Instagram-profiilin yritystiliksi, saat käyttöösi Instagramin analytiikan sekä pystyt tekemään mainontaa suoraan Instagramista. Voit tehdä kohdennettua mainontaa myös Facebookin mainosten hallinta -työkalun avulla.

instagram-mainonnan Hyödyt:

  1. Hyödynnä Instagram-mainontaa rekrytoinnissa.
    Houkuttele potentiaalisia työntekijöitä näyttämällä heille millainen työyhteisö heitä on odottamassa.
  2. Lisää yrityksesi tunnettuutta tuomalla tuotteitasi tai palveluitasi esille visuaalisesti.
  3. Jaa onnistumisia.
    Rakenna luottamusta potentiaalisten asiakkaidesi kanssa.
  4. Vivuta potentiaalisia asiakkaitasi suppilossasi kohti ostoa.
    Näytä Instagram-mainoksia uudelleen esimerkiksi videoitasi katsoneille.

Kiinnostava ja sitouttava sisältö Instagramissa vaatii aikaa

Instagramissa keskiössä ovat toimivat ja kiinnostavat sisällöt, jotka sitouttavat. Sisällöntuotannon tulisikin olla jatkuvaa ja säännöllistä. Ilman hyvää sisältöä ei Instagram-mainonta ja Instagram-tilisi tule menestymään. Sisällöntuotanto vaatii aikaa ja vaivaa unohtamatta relevantteja hashtageja ja sitoutumista muiden Instagram-tilien sisältöihin. Me Verkkiksellä autamme yritystäsi Instagramin haltuunotossa ja hoidamme tarvittaessa sisällöntuotannon vaikka kokonaan puolestasi. Toteutamme myös tehokkaat markkinointikampanjat Instagramissa puolestasi.

oletko lukenut nämä?

Valmennus

Yrityksen tunnettuuden lisääminen

Näin hakusanat muuttuvat yhteydenotoiksi 

Hakukoneoptimoinnin ytimessä on yksi kysymys: miten asiakkaasi etsivät tietoa?  Jos osaat vastata siihen, voit rakentaa sisältöjä, jotka löytyvät Googlesta, ja jotka tuovat verkkosivustollesi juuri oikeanlaista…

Lue lisää

Riikka, Tiina ja Laura.

MILLAISEN MUUTOKSEN SINÄ HALUAT SAADA AIKAISEKSI? 

Oletko valmis kasvattamaan myyntiäsi? Ota yhteyttä ja aloitetaan yhdessä muutos, joka näkyy tuloksissasi. 

”Muutos markkinoinnilla” on periaate, joka ohjaa kaikkea tekemistämme. Meidän kanssamme se tarkoittaa konkreettisia toimia ja mitattavia tuloksia – ei pelkkiä lupauksia.