Tietopankki

– INSPIRAATIOTA JA TYÖKALUJA MARKKInointiin

Haluatko syventää osaamistasi ja löytää uusia näkökulmia markkinointiin? Tietopankistamme löydät kattavan kokoelman artikkeleita, oppaita, podcastjaksoja, videoita ja webinaareja, jotka auttavat sinua ymmärtämään ja hyödyntämään markkinointia entistä tehokkaammin. 

Mistä haluat oppia?

Video

Yrityksen tunnettuuden lisääminen

Millainen on maailman huonoin myynnillinen sähköposti?

✔️Tulee täysin tuntemattomalta lähettäjältä tuttavalliseen sävyyn.✔️Viesti on geneerinen, eikä vastaa tarpeeseen.✔️Ei kerro tarjottavan tuotteen hyötyjä millään tasolla.✔️Yritys paistattelee omassa erinomaisuudessaan.✔️Käskee vastaanottajaa aukaisemaan kalenterin, ja ehdottamaan…

Lue lisää

Henkilötarina

#verkkisläiset

Tarinoita ruudun takaa: Tiina

Duunissa Verkkoasemalla Kuka olet? Kuvaile itseäsi lyhyesti. Vauhdikas, innostuva, positiivinen ”monta rautaa tulessa” –monitoiminainen. Miten ja miksi päädyit Verkkikselle? Miksi hait juuri Verkkoasemalle töihin? Vuonna…

Lue lisää

Henkilötarina

#verkkisläiset

Tarinoita ruudun takaa: Mikko

Duunissa Verkkoasemalla Kuka olet? Kuvaile itseäsi lyhyesti. 54-vuotias kempeleläinen, jonka elämäntehtävä siviilissä on tilkitä aitaa, ja metsästää karanneita koiria. Miten ja miksi päädyit Verkkikselle? Miksi…

Lue lisää

Henkilötarina

#verkkisläiset

Tarinoita ruudun takaa: Jyrki

Duunissa Verkkoasemalla Kuka olet? Kuvaile itseäsi lyhyesti.. Suvussamme on tähän asti eletty pitkään, joten 45 vuotias on vasta lähestymässä keski-ikää, onhan? Perheessä vaimo, lukioikäiset kaksoispojat…

Lue lisää

Panu ja TuomasVideo

Myynnin kasvattaminen

Marketingtech #2 | myynnin ja markkinoinnin yhteistyö

Kuvittelitko sinäkin, että vain markkinointitiimi käyttää markkinointiteknologioita? Ehei! Tämä on varsin yleinen harhaluulo. Markkinointiteknologiat hyödyttävät nimittäin myös myyjiä. Mitäpä siis, jos myynti ja markkinointi liittoutuisivat…

Lue lisää

Henkilötarina

#verkkisläiset

Tarinoita ruudun takaa: Tuomas

Duunissa Verkkoasemalla  Kuka olet? Kuvaile itseäsi lyhyesti. Tuomas Timonen. Tänä vuonna 30-vuotissynttäreitä viettänyt oululainen. Tykkään urheilusta (jalkapallo, kuntosali, golf, hiihto), pleikkarilla pelaamisesta, lautapeleistä, matkailusta ja…

Lue lisää

Markkinoinnin asiantuntijat Mika, Tuomas ja Mikko.Video

Myynnin kasvattaminen

Marketingtech #3 | markkinoinnin automaation perusteet

Antaako markkinoinnin automaatio kenkää markkinointi-ihmisille? Nimestään huolimatta markkinoinnin automaatiotyökalut eivät automatisoi kaikkea markkinointia. Sen sijaan ne auttavat markkinoinnin tekijää: 1. tunnistamaan potentiaalisia asiakkaita2. tunnistamaan aiheita,…

Lue lisää

Emmi MesilaaksoBlogi

Myynnin kasvattaminen

Miten saada lisää liidejä myyntimyllyyn?

Mikä on konversio? Konversio tarkoittaa verkkosivujen tavoitetta. Digitaalisessa markkinoinnissa puhutaan yleensä konversioprosentista eli siitä prosenttiosuudesta, jotka verkkosivukäyttäjistä päätyvät konversioon. Konversio eli verkkosivujen tavoite voi olla…

Lue lisää

Henkilötarina

#verkkisläiset

Tarinoita ruudun takaa: Milla

Duunissa Verkkoasemalla Kuka olet? Kuvaile itseäsi lyhyesti. Olen neljääkymppiä lähestyvä eläinrakas nainen, joka rakastaa kaiken kauniin ja käytännöllisen tekemistä. Oli kyse sitten vaatteista, koruista tai…

Lue lisää