Haluatko syventää osaamistasi ja löytää uusia näkökulmia markkinointiin? Tietopankistamme löydät kattavan kokoelman artikkeleita, oppaita, podcastjaksoja, videoita ja webinaareja, jotka auttavat sinua ymmärtämään ja hyödyntämään markkinointia entistä tehokkaammin.
✔️Tulee täysin tuntemattomalta lähettäjältä tuttavalliseen sävyyn.✔️Viesti on geneerinen, eikä vastaa tarpeeseen.✔️Ei kerro tarjottavan tuotteen hyötyjä millään tasolla.✔️Yritys paistattelee omassa erinomaisuudessaan.✔️Käskee vastaanottajaa aukaisemaan kalenterin, ja ehdottamaan…
Olen perustamassa uutta yritystä harrastukseeni liittyen ja ajattelin josko tällä kertaa tekisin liiketoimintasuunnitelman. Löysin pohjan yrittäjille suunnatusta palvelusta ja sieltä bongasin kohdan, jossa kuvailtiin markkinointisuunnitelman…
Mitä tulee ottaa huomioon videotuotannossa ja saako niillä videoilla liidejä? 300 videon jälkeen muutama vinkki on jäänyt käsiin, joten tässä kuusi kohtaa, jotka kannattaa ottaa…
Olen tehnyt lähes kolmesataa videota Verkkiksen aikana, aloittaen vuonna 2017. Moniko näistä videoista on noussut viraaliksi? Ei yksikään! Mutta uusia asiakkaita niiden avulla on saatu!…
Duunissa Verkkoasemalla Kuka olet? Kuvaile itseäsi lyhyesti. Vauhdikas, innostuva, positiivinen ”monta rautaa tulessa” –monitoiminainen. Miten ja miksi päädyit Verkkikselle? Miksi hait juuri Verkkoasemalle töihin? Vuonna…
Duunissa Verkkoasemalla Kuka olet? Kuvaile itseäsi lyhyesti. 54-vuotias kempeleläinen, jonka elämäntehtävä siviilissä on tilkitä aitaa, ja metsästää karanneita koiria. Miten ja miksi päädyit Verkkikselle? Miksi…
Duunissa Verkkoasemalla Kuka olet? Kuvaile itseäsi lyhyesti.. Suvussamme on tähän asti eletty pitkään, joten 45 vuotias on vasta lähestymässä keski-ikää, onhan? Perheessä vaimo, lukioikäiset kaksoispojat…
Kuvittelitko sinäkin, että vain markkinointitiimi käyttää markkinointiteknologioita? Ehei! Tämä on varsin yleinen harhaluulo. Markkinointiteknologiat hyödyttävät nimittäin myös myyjiä. Mitäpä siis, jos myynti ja markkinointi liittoutuisivat…
Tiedätkö, miksi CRM on monipuolinen työkalu? CRM on tärkeä työkalu asiakastietojen hallinnassa, sillä saat kerättyä työkaluun tärkeimmät yritykset ja henkilöt sekä dokumentoitua myyntiprosessin historian. Myynnin…
Antaako markkinoinnin automaatio kenkää markkinointi-ihmisille? Nimestään huolimatta markkinoinnin automaatiotyökalut eivät automatisoi kaikkea markkinointia. Sen sijaan ne auttavat markkinoinnin tekijää: 1. tunnistamaan potentiaalisia asiakkaita2. tunnistamaan aiheita,…
Ensivaikutelma ratkaisee, tai ainakin niin sanotaan. Jo aikojen alussa olemme luottaneet tilanteista saamaamme ensivaikutelmaan, jottemme vain päädy tiikerin päivälliseksi. Ensivaikutelma on edelleen tärkeä – myös…
Markkinointiteknologiat mielletään helposti vieraiksi ja kaukaisiksi työkaluiksi, joista on itselle vain vähän konkreettista hyötyä. Todellisuus on kuitenkin toinen: suurimmalla osalla yrityksistä on kertynyt vuosien saatossa…
Mikä on konversio? Konversio tarkoittaa verkkosivujen tavoitetta. Digitaalisessa markkinoinnissa puhutaan yleensä konversioprosentista eli siitä prosenttiosuudesta, jotka verkkosivukäyttäjistä päätyvät konversioon. Konversio eli verkkosivujen tavoite voi olla…
Duunissa Verkkoasemalla Kuka olet? Kuvaile itseäsi lyhyesti. Olen neljääkymppiä lähestyvä eläinrakas nainen, joka rakastaa kaiken kauniin ja käytännöllisen tekemistä. Oli kyse sitten vaatteista, koruista tai…