Haluatko syventää osaamistasi ja löytää uusia näkökulmia markkinointiin? Tietopankistamme löydät kattavan kokoelman artikkeleita, oppaita, podcastjaksoja, videoita ja webinaareja, jotka auttavat sinua ymmärtämään ja hyödyntämään markkinointia entistä tehokkaammin.
7 todistettua tapaa, joilla saavutat kaupallisia tuloksia LinkedInissä Kenelle? Opas on suunnattu ennen kaikkea B2B-yrityksissä toimiville myyjille, projektijohtajille ja päättäjille, jotka haluavat tavoittaa sekä olemassa…
Tässä Ihan Diginä -podcastin jaksossa pureudutaan yleisiin haasteisiin, joita yritykset kohtaavat sosiaalisen median markkinoinnissa. Riikka ja Tiina jakavat konkreettisia vinkkejä, joiden avulla somemarkkinoinnin tuloksia voidaan…
Liiketoiminnassa vastuullisuus tarkoittaa yrityksen sitoutumista toimia taloudellisesti, sosiaalisesti ja ympäristöllisesti kestävällä tavalla. Tämä sisältää eettisten periaatteiden noudattamisen, työntekijöiden hyvinvoinnin edistämisen, ympäristövaikutusten minimoinnin sekä yhteiskunnallisen vastuun…
Ihan Diginä -podcastin jaksossa Riikka ja Tiina pureutuivat taktisen markkinoinnin strategioihin ja käytännön toteutukseen. Keskustelu tarjoaa konkreettisia vinkkejä ja ratkaisuja yrityksille, jotka haluavat nopeasti täyttää…
Tämänkertaisessa Ihan Diginä -podcastin jaksossa käsitellään rekrymarkkinointia ja työnantajamielikuvan rakentamista. Riikka ja Tiina jakaivat käytännön vinkkejä siitä, miten yritykset voivat houkutella huipputekijöitä systemaattisella ja pitkäjänteisellä…
Hyvin laadittu markkinointibudjetti pohjautuu huolelliseen suunnitteluun ja realistisiin tavoitteisiin. Hyvin suunniteltu on puoliksi tehty. Ensimmäinen askel on vuosikellon laatiminen, joka ohjaa markkinoinnin toimenpiteitä koko vuoden…
Tässä Ihan Diginä -podcastin jaksossa käsitellään markkinoinnin peruspilareita, jotka olisi hyvä olla kunnossa ennen kampanjoiden käynnistämistä. Tämä tarkoittaa muun muassa tavoitteiden määrittelyä, kohdeyleisön valintaa ja…
Kuinka nopeasti markkinointi tuottaa tuloksia? Tämä kysymys nousi esille Ihan Diginä -podcastissa. Tulosten aikatauluun vaikuttavat sekä yrityksen tavoitteet että markkinoinnin strateginen suunnittelu. Mitä markkinoinnilla tavoitellaan?…
Tässä Ihan Diginä -podcastin jaksossa pureudutaan ajankohtaiseen kysymykseen: mistä markkinoinnin osista voi säästää, mistä ei missään nimessä kannata, ja miten tehostaa tekemistä kustannustehokkaasti. Riikka ja…
Duunissa Verkkoasemalla Kuka olet? Kuvaile itseäsi lyhyesti. Olen Panu Kivilahti, reilu 40-vuotias markkinoinnin ja myynnin tradenomi, digimarkkinoinnin assistentti Verkkiksellä. Kiimingistä olen alunperin, medianomi opinnot 2000-luvun…
Tässä Ihan Diginä -podcastin jaksossa analysoidaan, miten sosiaalisen median strategiat ovat muuttuneet vuosien 2018–2024 aikana, ja mitä kiinnostavia näkökulmia vaalikampanjoista voi ottaa käyttöön yritysten markkinoinnissa. …
Jenni Ahokas, Smuuti Skinin perustaja ja toimitusjohtaja, on noussut nopeasti merkittäväksi kosmetiikkayrittäjäksi. Hänen yrityksensä on kasvanut nopeasti, työllistäen seitsemän henkilöä ja saavuttaen 2,5 miljoonan euron…
Miten rakentaa tehokas ja tuloksellinen digimarkkinoinnin strategia? Tässä Ihan Diginä -podcastin jaksossa kädään läpi REANE-malli, joka auttaa yrityksiä systematisoimaan digimarkkinointia ja keskittymään tärkeimpiin toimenpiteisiin. Mikä…
Tämä kysymys herättää keskustelua erityisesti yrityksissä, jotka ovat vasta alkamassa panostaa digitaaliseen markkinointiin. Ihan Diginä -podcastin jaksossa pohditaan molempien mallien etuja ja haasteita sekä sitä,…
Video on yksi tehokkaimmista ja vaikuttavimmista keinoista saavuttaa kohderyhmäsi digitaalisessa ympäristössä. Sen ei tarvitse olla vain korkeabudjettisten mainoskampanjoiden yksinoikeus. Nykyään kuka tahansa yritys voi hyödyntää…