Haluatko syventää osaamistasi ja löytää uusia näkökulmia markkinointiin? Tietopankistamme löydät kattavan kokoelman artikkeleita, oppaita, podcastjaksoja, videoita ja webinaareja, jotka auttavat sinua ymmärtämään ja hyödyntämään markkinointia entistä tehokkaammin.
UHLE-malli apuna Digitaalisen markkinoinnin tyypillisimpiä haasteita on se, että vaikka mainonnalla onnistuttaisiin tuomaan verkkosivuille kävijöitä, ne eivät kuitenkaan konkretisoidu myynnin toivomiksi liideiksi. Käyttämämme UHLE-malli auttaa…
Pysy asiakkaasi mielessä uudelleenmarkkinoinnin avulla! Kun somessa tai googlessa markkinoidaan kohderyhmille, on tärkeää muistaa, että harva kohtaaminen päätyy suoraan ostoon tai yhteydenottoon. Tämä on totta…
Paranna kotisivusi näkyvyyttä Googlessa Tekninen hakukoneoptimointi (SEO) on yksi Google-näkyvyyden kulmakiviä. Kun yrityksesi verkkosivut rakennetaan teknisesti Googlen mieltymysten mukaisesti, niillä on huomattavasti paremmat mahdollisuudet sijoittua…
Miksi B2B-yrityksen kannattaisi hyödyntää somemarkkinointia? Myös B2B-yritysten tulisi hyödyntää somemarkkinointia, sillä 85 % päätöksentekijöistä käyttää tavalla tai toisella sosiaalisen median sisältöjä hankintapäätöksissään. Asiakkaiden ostokäyttäytyminen on…
Sisältöstrategia pönkittää liiketoiminnan strategiaa Yritysten ja organisaatioiden suurimpia markkinoinnin haasteita on tuottaa markkinoinnin sisältöjä, jotka pohjautuvat liiketoiminnan strategisiin tavoitteisiin. Yritysten verkkosivustolla tai somekanavissa on usein…
Tuota sisältöä, joka kertoo asiakkaallesi tuottamasi hyödyn B2B-yrityksissä on yleensä syvä ymmärrys asiakkaan ongelmista, mutta sisällöntuotannossa keskitytään liian usein omaan tuote- tai palvelukuvaukseen. Tuotettu asiakashyöty jää asiakkaan…
Voita hakukoneet ja käyttäjät puolellesi hakukoneoptimoidulla sisällöllä Miltä verkkosivut näyttäisivät ilman sisältöä? Tilanne olisi sama kuin menisi taidenäyttelyyn ja seinällä roikkuisi tauluista pelkät kehykset tai…
Unohda spämmäys, aloita tuloksellinen sähköpostimarkkinointi Sähköpostimarkkinointi on kustannustehokasta ja oikein tehtynä se tuottaa tulosta. Parhaisiin tuloksiin pääset, kun viestit oikealle kohderyhmälle heitä kiinnostavista asioista. Ostettavien…
Rakenna luottamusta, viesti samaistuttavuutta Verkkosivuston sisällön tehtävä on luoda luottamusta. Se onnistuu parhaiten, kun kävijä tuntee omakseen sivuston välittämän viestin. Vakuuttavan asiakashyödyn ilmaisun kruunuksi kannattaa…
Erota ostaja renkaanpotkijasta Markkinoinnin tyypillisimpään sudenkuoppaan kompastutaan silloin, kun haluttaisiin myydä kaikkia kaikille. Tällöin markkinointiviesti on helposti väljähtynyttä myyntimelskettä, joka ei kosketa ketään. Ostajapersoona tulisi…
Tehty sisältö tehokäyttöön! Hyvin usein yritysten somekanavat ovat olemassa vain, koska ”some on tätäpäivää”. Postauksen päivämäärä ja aihe kuitenkin juoruavat potentiaaliselle asiakkaalle tai työntekijälle yrityksen aktiivisuuden tasosta elää ajassa.…
Palvele paremmin ja viesti asiakkaallesi oikeaan aikaan markkinoinnin automaation avulla! Turhan usein digimarkkinoinnin avulla hankittuja kontakteja tai liidejä ei viedä eteenpäin millään tavalla. Kerätyt sähköpostiosoitteet joko kontaktoidaan välittömästi…
Tuota asiakkaalle lisäarvoa ja kasvata kiitollisuudenvelkaa B2B-yritysten tekemä liiketoiminta on yleensä pitkäntähtäimen bisnestä. Investoinnit ovat kalliita ja ostoprosessit pitkiä. Olennaista on siis pystyä rakentamaan luottamusta…
LinkedIn-mainonta ja yritystili tukevat näkyvyyttäsi ja henkilöbrändiäsi LinkedIn-mainonta ei eroa Facebook-mainonnasta merkittävästi, mutta palveluina ne eivät voisi olla kauempana toisistaan. Erityisesti B2B-bisnekseen keskittyvälle yritykselle LinkedIn,…
Millaisen ensivaikutelman annat itsestäsi? Tarkoin laaditulla laskeutumissivulla herätät huomion ja saat vieraan jatkamaan eteenpäin! Mitä tapahtuu ennen kuin kohtaat mahdollisen tulevan asiakkaasi ensimmäistä kertaa? Pidät huolen…