Haluatko syventää osaamistasi ja löytää uusia näkökulmia markkinointiin? Tietopankistamme löydät kattavan kokoelman artikkeleita, oppaita, podcastjaksoja, videoita ja webinaareja, jotka auttavat sinua ymmärtämään ja hyödyntämään markkinointia entistä tehokkaammin.
Kasvata yrityksesi tunnettuutta ja puhuttele asiakkaitasi Instagram-mainonnalla! Instagram-mainonnan käyttöön pätee sama kuin kaikkiin muihinkin markkinointitoimenpiteisiin: kanavan käytölle on määriteltävä tarkoitus, tavoite ja resurssit. Instagramin käyttö…
Tavoita asiakkaasi ostohousut kintuissa Hakusanamainonta on todella tehokas keino tavoittaa potentiaalisia asiakkaita, jotka ovat jo hyvin lähellä ostopäätöksen tekemistä. Kun kuluttaja tarvitsee esimerkiksi uusia kenkiä,…
Hakukoneoptimointi säästää rahaa ja auttaa oikeita asiakkaita löytämään yrityksesi Kun tarvitset tiettyä tuotetta tai palvelua, mitä teet? Googlaat, totta kai! Fakta on, että jopa 92 % haluamaansa etsivistä ihmisistä…
Google-mainonta mahdollistaa asiakkaan tavoittamisen juuri oikeaan aikaan! Pelkästään Suomessa tehdään 30 miljoonaa Google-hakua päivässä. Googlessa näkyvyyttä saa joko hakukoneoptimoinnin avulla ei-maksetuista hakutuloksista tai Google Ads…
Miksi yrityksesi kannattaisi mainostaa Facebookissa? 72 % suomalaisista käyttää Facebookia ja heistä jopa 82 % käyttää sitä vähintään kerran päivässä. Potentiaali tavoittaa tulevat asiakkaasi Facebook-mainonnan…
Kasvata ihmisten tietoisuutta brändistäsi Display-mainonta tarkoittaa mainostamista Googlen Display-mainosverkostoon kuuluvissa sivustoissa ja sovelluksissa. Käytännössä Display-mainokset ovat siis Googlen hakutulosten ulkopuolella olevia bannerimainoksia, jotka näkyvät esimerkiksi…
Rekrymarkkinointi Alansa huippuosaajien rekrytointi vaatii muutakin kuin onnistuneen rekryilmoituksen. Itseasiassa rekrymarkkinointi on käynnistynyt jo ennen varsinaisen avoimen paikan markkinointia. Kaikki se, miten yritys viestii –…
Mittaus mahdollistaa jatkuvan kehityksen Analytiikan hyödyntäminen on edellytys tuloksellisen digimarkkinoinnin tekemiseen. Analytiikan ansiosta näet, kuinka digimarkkinointisi toimii ja kykenet suuntaamaan resurssit oikeaan osoitteeseen. Samalla voit…
B2B-yrityksen markkinointiviestintä ei enää elä yhden muotin varassa. Jokaisella somekanavalla on oma yleisönsä, käyttötarkoituksensa ja sisältökontekstinsa. Siksi tehokas markkinointi vaatii kanavakohtaista ymmärrystä. Ei vain teknisesti,…
Monessa B2B-yrityksessä LinkedIn-näkyvyys rakentuu yhden assistentin tekemien messupäivitysten varaan. Mutta riittääkö se, jos tavoitteena on herättää asiakkaan mielenkiinto, luoda luottamusta ja tukea ostoprosessia? Uusimmassa Ihan…
Gartnerin tutkimuksen tulokset puhuvat puolestaan: B2B-myynnin peli on muuttunut. Mikäli haluat lisää kauppaa, markkinointi pitää ottaa tosissaan. Myynti ei voi enää toimia yksin Vielä muutama…
Verkkoasema on saanut Excellence in Customer Relations 2025 (ECR) -laatusertifioinnin. Tunnustus myönnetään toimistoille, jotka osoittavat poikkeuksellista kykyä rakentaa ja ylläpitää vahvoja asiakassuhteita. Lisäksi olimme kolmatta…
Yritykset lähtevät usein innolla yhteistyöhön markkinointikumppanin kanssa, mutta silti moni kokee pettymyksen. Odotukset ja todellisuus eivät aina kohtaa, ja syyllinen epäonnistumiseen saatetaan etsiä joko kumppanista…
Tässä Ihan Diginä -podcastin jaksossa Tiina ja Riikka murtavat ”Totta vai tarua -leikin” avulla neljä klassista markkinointiin liittyvää myyttiä, joita ovat: 4 sitkeää markkinointiväitettä syynissä! Digimarkkinoinnin kentällä…
Tässä Ihan Diginä -podcastin jaksossa tutustutaan lyhytvideoiden luomiseen, sekä niiden tarjoamiin mahdollisuuksiin osana markkinointia. Lyhytvideoiden käyttöä kannattaa kokeilla, mikäli liiketoiminta on vähänkään henkilöbisnestä. Lyhytvideoilla tarkoitetaan lyhyitä story-…