Tietopankki

– INSPIRAATIOTA JA TYÖKALUJA MARKKInointiin

Haluatko syventää osaamistasi ja löytää uusia näkökulmia markkinointiin? Tietopankistamme löydät kattavan kokoelman artikkeleita, oppaita, podcastjaksoja, videoita ja webinaareja, jotka auttavat sinua ymmärtämään ja hyödyntämään markkinointia entistä tehokkaammin. 

Mistä haluat oppia?

Blogi

Yrityksen tunnettuuden lisääminen

Instagram-mainonta

Kasvata yrityksesi tunnettuutta ja puhuttele asiakkaitasi Instagram-mainonnalla! Instagram-mainonnan käyttöön pätee sama kuin kaikkiin muihinkin markkinointitoimenpiteisiin: kanavan käytölle on määriteltävä tarkoitus, tavoite ja resurssit. Instagramin käyttö…

Lue lisää

Mikko, Tuomas ja Marjo.Blogi

Yrityksen tunnettuuden lisääminen

Hakusanamainonta

Tavoita asiakkaasi ostohousut kintuissa Hakusanamainonta on todella tehokas keino tavoittaa potentiaalisia asiakkaita, jotka ovat jo hyvin lähellä ostopäätöksen tekemistä. Kun kuluttaja tarvitsee esimerkiksi uusia kenkiä,…

Lue lisää

Riikka ja LauraBlogi

Yrityksen tunnettuuden lisääminen

Hakukoneoptimointi 

Hakukoneoptimointi säästää rahaa ja auttaa oikeita asiakkaita löytämään yrityksesi Kun tarvitset tiettyä tuotetta tai palvelua, mitä teet? Googlaat, totta kai! Fakta on, että jopa 92 % haluamaansa etsivistä ihmisistä…

Lue lisää

Blogi

Yrityksen tunnettuuden lisääminen

Google-mainonta

Google-mainonta mahdollistaa asiakkaan tavoittamisen juuri oikeaan aikaan! Pelkästään Suomessa tehdään 30 miljoonaa Google-hakua päivässä. Googlessa näkyvyyttä saa joko hakukoneoptimoinnin avulla ei-maksetuista hakutuloksista tai Google Ads…

Lue lisää

Blogi

Yrityksen tunnettuuden lisääminen

Facebook-mainonta: Lisää liikennettä ja myyntiä!

Miksi yrityksesi kannattaisi mainostaa Facebookissa? 72 % suomalaisista käyttää Facebookia ja heistä jopa 82 % käyttää sitä vähintään kerran päivässä. Potentiaali tavoittaa tulevat asiakkaasi Facebook-mainonnan…

Lue lisää

Panu ja TuomasBlogi

Yrityksen tunnettuuden lisääminen

Display-mainonta

Kasvata ihmisten tietoisuutta brändistäsi Display-mainonta tarkoittaa mainostamista Googlen Display-mainosverkostoon kuuluvissa sivustoissa ja sovelluksissa. Käytännössä Display-mainokset ovat siis Googlen hakutulosten ulkopuolella olevia bannerimainoksia, jotka näkyvät esimerkiksi…

Lue lisää

Blogi

Työnantajamielikuva ja rekrytointi

Digimarkkinointi rekrytoinnin tukena 

Rekrymarkkinointi Alansa huippuosaajien rekrytointi vaatii muutakin kuin onnistuneen rekryilmoituksen. Itseasiassa rekrymarkkinointi on käynnistynyt jo ennen varsinaisen avoimen paikan markkinointia. Kaikki se, miten yritys viestii –…

Lue lisää

Panu ja TuomasBlogi

Yrityksen tunnettuuden lisääminen

Digianalytiikka ja tavoitteet 

Mittaus mahdollistaa jatkuvan kehityksen  Analytiikan hyödyntäminen on edellytys tuloksellisen digimarkkinoinnin tekemiseen. Analytiikan ansiosta näet, kuinka digimarkkinointisi toimii ja kykenet suuntaamaan resurssit oikeaan osoitteeseen. Samalla voit…

Lue lisää

Blogi

Yrityksen tunnettuuden lisääminen

Miksi kanavakohtainen markkinointi on tärkeää? 

B2B-yrityksen markkinointiviestintä ei enää elä yhden muotin varassa. Jokaisella somekanavalla on oma yleisönsä, käyttötarkoituksensa ja sisältökontekstinsa. Siksi tehokas markkinointi vaatii kanavakohtaista ymmärrystä. Ei vain teknisesti,…

Lue lisää