Sisältö ratkaisee! Eikö asiakasta kiinnosta markkinointiviestisi?

Asiantuntijamme paljastavat tavan tuottaa houkuttelevaa sisältöä!

Mikä on se kaikkein vaikein asia yritysten digimarkkinoinnissa? Se ei ole teknologioiden hyödyntäminen tai sosiaalisen median vähäinen käyttö. Vaikein asia on onnistua tuottamaan asiakasta kiinnostavaa sisältöä. Sisällön pitäisi pystyä

  1. Herättämään huomio
  2. Auttamaan ja tuottamaan lisäarvoa
  3. Rakentamaan luottamusta

Tasapaksusta viestistä ei välitä kukaan, ei ainakaan tuleva asiakas! Puuduttava ”korporaatioviestintä” riivaa erityisesti B2B-yrityksiä, jotka eivät uskalla sanoa mitään valtavirrasta poikkeavaa, vaan verkkosivuilla hymistellään ”joustavista ja asiakaslähtöisistä kokonaispalveluista”. Tämän oppaan tarkoitus onkin herätellä ja auttaa yrityksiä tuottamaan asiakkaitaan kiinnostavaa sisältöä digiviestimien kautta jaeltavaksi.