Valmennus|Myynnin kasvattaminen

Miten myydään diginä?

7 kohdan malli, miten myydään diginä


Suurin osa B2B -yrityksistä tunnistaa sen mahdollisuuden, että verkkosivuilta olisi mahdollista saada enemmän liidejä kuin yksittäisiä tarjouspyyntöjä joka toinen kuukausi. Kuitenkin vain harva yritys on luonut verkkosivuilleen digimyyntikoneen – miksi?
On puuttunut selkeä action plan, kuinka tämä rakennetaan ja mitä vaiheita tarvitsee toteuttaa, jotta liidejä alkaa kilahdella ovista ja ikkunoista.

oletko lukenut nämä?

Valmennus

Myynnin kasvattaminen

Kulusta investoinniksi: Persoona peliin

Miksi persoonan merkitys on niin suuri? Yritykset eivät herätä tunteita samalla tavalla kuin ihmiset. Kun yritys tuo esille kasvot, sen viestit muuttuvat henkilökohtaisemmiksi ja helpommin…

Lue lisää

Valmennus

Myynnin kasvattaminen

Kulusta investoinniksi: Tehoa markkinointiin

Tehokkuuden merkitys markkinoinnissa Tehokkuus ei tarkoita pelkästään nopeutta, vaan myös prosessien ja järjestelmien sujuvuutta. Monilla B2B-yrityksillä on käytössään useita eri järjestelmiä, kuten julkaisujärjestelmiä, markkinoinnin automaatiojärjestelmiä…

Lue lisää