Valmennus|Myynnin kasvattaminen

Myyntijohtaja, tämä on sinulle!

Riikka ja Tiina lyövät vitoset.

Joko olet löytänyt vastaukset kuuteen myynnin kannalta kriittiseen kysymykseen?

B2B-myynti on ollut nopeassa murroksessa, kun poikkeusaika vaatii välittömästi uusia tapoja toimia. Messujen peruuntuessa ja ”face-to-face”-tapaamisten harventuessa, täytyi myynnin löytää uusia keinoja kohdata ja tavoittaa uusia asiakkaita. Olemme keränneet 6 kohdan listan niistä kriittisistä asioista, joihin pureutumalla myyntijohtaja voi saada aikaan merkittäviä tuloksia!

Videokurssin sisältö

  1. Mikä on tarpeeksi?
  2. Asiakas ei halua ostaa!
  3. Mikä on arvokasta?
  4. Niitä on liian vähän tai ne ovat kuraa!
  5. Oletko rahastaja vai myyjä?
  6. Mihin myyjien tulisi käyttää aikaa?

oletko lukenut nämä?

Valmennus

Myynnin kasvattaminen

Kulusta investoinniksi: Persoona peliin

Miksi persoonan merkitys on niin suuri? Yritykset eivät herätä tunteita samalla tavalla kuin ihmiset. Kun yritys tuo esille kasvot, sen viestit muuttuvat henkilökohtaisemmiksi ja helpommin…

Lue lisää

Valmennus

Myynnin kasvattaminen

Kulusta investoinniksi: Tehoa markkinointiin

Tehokkuuden merkitys markkinoinnissa Tehokkuus ei tarkoita pelkästään nopeutta, vaan myös prosessien ja järjestelmien sujuvuutta. Monilla B2B-yrityksillä on käytössään useita eri järjestelmiä, kuten julkaisujärjestelmiä, markkinoinnin automaatiojärjestelmiä…

Lue lisää