Valmennus|Myynnin kasvattaminen

Tiekartta moderniin myyntiin – Oletko rahastaja vai myyjä? 

B2B-myynnissä on suuri ero sillä, lähestytkö asiakasta rahastajan vai aidon myyjän roolissa. Myyntijohtajan tiekartta -videokurssin viidennessä jaksossa pohditaan, mitä tarkoittaa olla asiakaskeskeinen myyjä ja miten digitalisoitunut maailma vaikuttaa myyntityön rooliin. 

Social selling – myyjän työkalu digiajassa

1

Luo läsnäolo sosiaalisessa mediassa

Kanavat, kuten LinkedIn, tarjoavat mahdollisuuden tavoittaa päätöksentekijöitä ja rakentaa suhteita myös niiden henkilöiden kanssa, joita et ole vielä tavannut. 

2

Hoivaa asiakkuuksia jatkuvasti

Pelkkä Teams-tapaaminen ei riitä. Ole aktiivinen asiakkuuden jokaisessa vaiheessa ja varmista, että viestisi tavoittaa kaikki päätöksentekoon vaikuttavat henkilöt. 

3

Rakenna luottamusta

Hyvä myyntityö keskittyy auttamiseen ja arvojen tuottamiseen asiakkaalle, mikä vähentää ostoprosessin riskejä ja lisää uskottavuuttasi myyjänä. 

oletko lukenut nämä?

Valmennus

Yrityksen tunnettuuden lisääminen

Näin hakusanat muuttuvat yhteydenotoiksi 

Hakukoneoptimoinnin ytimessä on yksi kysymys: miten asiakkaasi etsivät tietoa?  Jos osaat vastata siihen, voit rakentaa sisältöjä, jotka löytyvät Googlesta, ja jotka tuovat verkkosivustollesi juuri oikeanlaista…

Lue lisää