Haluatko syventää osaamistasi ja löytää uusia näkökulmia markkinointiin? Tietopankistamme löydät kattavan kokoelman artikkeleita, oppaita, podcastjaksoja, videoita ja webinaareja, jotka auttavat sinua ymmärtämään ja hyödyntämään markkinointia entistä tehokkaammin.
7 todistettua tapaa, joilla saavutat kaupallisia tuloksia LinkedInissä Kenelle? Opas on suunnattu ennen kaikkea B2B-yrityksissä toimiville myyjille, projektijohtajille ja päättäjille, jotka haluavat tavoittaa sekä olemassa…
Liiketoiminnassa vastuullisuus tarkoittaa yrityksen sitoutumista toimia taloudellisesti, sosiaalisesti ja ympäristöllisesti kestävällä tavalla. Tämä sisältää eettisten periaatteiden noudattamisen, työntekijöiden hyvinvoinnin edistämisen, ympäristövaikutusten minimoinnin sekä yhteiskunnallisen vastuun…
Duunissa Verkkoasemalla Kuka olet? Kuvaile itseäsi lyhyesti. Olen Panu Kivilahti, reilu 40-vuotias markkinoinnin ja myynnin tradenomi, digimarkkinoinnin assistentti Verkkiksellä. Kiimingistä olen alunperin, medianomi opinnot 2000-luvun…
Jenni Ahokas, Smuuti Skinin perustaja ja toimitusjohtaja, on noussut nopeasti merkittäväksi kosmetiikkayrittäjäksi. Hänen yrityksensä on kasvanut nopeasti, työllistäen seitsemän henkilöä ja saavuttaen 2,5 miljoonan euron…
Video on yksi tehokkaimmista ja vaikuttavimmista keinoista saavuttaa kohderyhmäsi digitaalisessa ympäristössä. Sen ei tarvitse olla vain korkeabudjettisten mainoskampanjoiden yksinoikeus. Nykyään kuka tahansa yritys voi hyödyntää…
Luotsaatpa kansainvälisillä markkinoilla toimivaa teknologia-alan yritystä tai kotimaista konepajaa, konsulttifirmaa tai tukkukauppaa, yksi asia B2B-yritykselle on varma: markkinoinnilla on merkittävä rooli yrityksen kasvussa. B2B-markkinointi ei…
Täydellinen verkkosivuremontti – Mitä pitää ottaa huomioon verkkosivuja uudistaessa? Verkkosivu-uudistus on suuri ponnistus niin yritykseltä itseltään, kuin uudistusta tekevältä kumppanilta. Moni asia voi mennä pieleen,…
Miksi yksi postaus saa LinkedInissä 15 näyttökertaa ja toinen kerää hetkessä tuhansia näyttökertoja? Vastaus piilee LinkedInin algoritmissä. Miten LinkedInin statuspäivitys kannattaa aloittaa? Yksittäisestä postauksesta näkyy…
1. Tee perusteellinen avainsanatutkimus Avainsanatutkimus on onnistuneen Google Ads -kampanjan perusta. Jotta osaat mainostaa oikeilla avainsanoilla, sinun täytyy tietää mahdollisimman tarkasti ensinnäkin unelma-asiakkaasi ja millä…
B2B-markkinoinnin Toimialakohtaiset haasteet ja markkinoinnin tarjoamat mahdollisuudet B2B-markkinoinnin haasteet liittyvät usein tunnettuuden ja markkinaosuuden kasvattamiseen, sekä asiakashankintaan ja rekrytointiin. Yksi ja sama markkinointistrategia ei kuitenkaan toimi kaikille…
Vinkki #1: Älä erottele rekrymarkkinointia muusta markkinoinnista Oletko sinäkin ajatellut, että rekrymarkkinointi on erillinen markkinoinnin osa-alue? Usein rekrytointia katsotaan liian kapeasta vinkkelistä. Totuus nimittäin on,…
kysy, me vastataan! Haluamme sinut mukaan suosittuun Ihan Diginä -podcastiimme! Kysy meiltä mitä tahansa markkinoinnista ja me vastaamme! Pohdimme jaksoissa kiperiäkin kysymyksiä, emmekä pelkää tarttua…
Duunissa Verkkoasemalla Kuka olet? Kuvaile itseäsi lyhyesti. Olen Emmi, Verkkiksen uusi kasvupäällikkö. Olen luonteeltani sosiaalinen, iloinen, sekä rohkea yksilö, joka nauttii nopeatempoisesta ja ihmisläheisestä työstä. Olen määrätietoinen ja haasteet ja tavoitteellisuus…
Yrityksen verkkosivujen tarkoitus on (yleensä) kerätä liidejä, esitellä tuotteita tai palveluita, vakuuttaa potentiaaliset ja miksei vanhatkin asiakkaat, ja lopulta tuoda myyntiä. Kaikki tämä onnistuu vain,…
KOLME PALVELUALUETTA Tuorein muutos Verkkiksellä tapahtui vuoden vaihtuessa, kun toimintamme jakautui kolmeen eri palvelualueeseen. Tavoitteena on jatkaa selkeämmin valitsemallamme strategialla: Asiakkaillehan tämä tarkoittaa kokonaisuudessaan helpompaa…