Tietopankki

– INSPIRAATIOTA JA TYÖKALUJA MARKKInointiin

Haluatko syventää osaamistasi ja löytää uusia näkökulmia markkinointiin? Tietopankistamme löydät kattavan kokoelman artikkeleita, oppaita, podcastjaksoja, videoita ja webinaareja, jotka auttavat sinua ymmärtämään ja hyödyntämään markkinointia entistä tehokkaammin. 

Mistä haluat oppia?

Riikka ja Tiina tuloksellisuus -taulun kanssa.Podcast

Ihan Diginä

Oikeat toimitusjohtajat eivät ole Googlessa

Ensimmäisessä Ihan Diginä jaksossa puhutaan siitä, missä kanavissa B2B-asiakkaita kannattaa lähteä tavoittelemaan. Videolla mukana Nordean aluejohtaja Sami Heikkilä, jonka kanssa pallotellaan ajatuksia B2B-myynnistä ja sen…

Lue lisää

Video

Myynnin kasvattaminen

Konsultin kurmotettavana!

Mitä tapahtuu kun konsultti käy toisen konsultin konsultoitavana? Tapahtuu herääminen siihen, että omakaan sisältö ja asiantuntijuus ei ole aina täydellistä, vaan tasonnoston voi tehdä itsellekin!…

Lue lisää

Video

Myynnin kasvattaminen

Miten eroat pölynimurikauppiaasta?

Asiakas on käynyt verkkosivuilla ja jättänyt sinne itsestään jäljen. Sinä soitat heti perään ja myyt. Kuulostaako tutulta? Moni ei ole lähtökohtaisesti ostohousut jalassa, vaan tulevia…

Lue lisää

Tiina ja Riikka.Video

Yrityksen tunnettuuden lisääminen

Kädenlämmintä vai tulikuumaa?

Lenkkipolulta löytyy tänään neljä lääkettä B2B-yritysten somevaivoihin! B2B-yritysten somekanavien valloitus jää usein pelkäksi yritykseksi, sillä taustalta puuttuu joko osaaminen, tai halu ja kyky luoda kiinnostavaa…

Lue lisää

Video

Myynnin kasvattaminen Yrityksen tunnettuuden lisääminen

Miksi digimarkkinointi kannattaa ulkoistaa?

Miksi ulkoistaisit digimarkkinointisi, kun sinulla on jo omat työntekijät, jotka päivittelevät somea ja tekevät välillä jonkun kampanjan? 💁‍♂️ No siksi, että hankkimalla yrityksellesi digimarkkinoinnin luottokumppanin,…

Lue lisää

Video

Yrityksen tunnettuuden lisääminen

Digistrategia – miksi se kannattaa tehdä?

Terveisiä lenkkipolulta! Näin keväisin näkee somessa ja lehdissä paljon uutisointia aiheesta ”näin olet juhannuksena rantakunnossa!”. Dieetit, kuurit ja ryhtiliikkeet ovat nyt viimeistään ajankohtaisia, jotta saadaan…

Lue lisää

Henkilötarina

#verkkisläiset

Tarinoita ruudun takaa: Marjo

Duunissa VerkkoasemaLla Kuka olet? Kuvaile itseäsi lyhyesti. 40-vuotias digimarkkinointi-ihminen, joka vapaa-ajalla harrastaa ompelua ja liikuntaa. Miten ja miksi päädyit Verkkikselle? Olen ollut Verkkiksen asiakkaana edellisessä…

Lue lisää

Video

Myynnin kasvattaminen

5 huomiota B2B-myynnistä

B2B-myynti ja -markkinointi mielletään usein rakettitieteeksi, johon vaaditaan erillinen tohtorintutkinto, vaikka B2C-maailmaan olisikin kosketuspintaa. Viestintä onkin useimmiten jäykkää ”firman miesten” puhetta, joka ei yleensä kerro…

Lue lisää

Video

Myynnin kasvattaminen

Digitaalisen myyntifunnelin ABC

Nykyisen maailmantilan vuoksi B2B-myynti vaatii enemmän luovuutta, kun messut ja kasvokkain tehtävät myyntitapaamiset on olleet ”pannassa”. Useammassa yrityksessä etsitään vaihtoehtoisia tapoja aloittaa myyntiprosessi digikanavissa. Itse…

Lue lisää

Video

Myynnin kasvattaminen

Mitä tarkoittaa sisältöstrategia?

Myyjät mukaan markkinointiin! Olen käynyt viime viikkojen aikana kymmeniä keskusteluja yrittäjien ja markkinoijien kanssa siitä, miten nykyisessä maailmantilassa voidaan tehdä myyntiä ja uusasiakashankinta. Sellaiset termit…

Lue lisää

Video

Myynnin kasvattaminen

Liidistä diiliksi!

Miten nopeutat liidien muuttumista klousatuiksi diileiksi? Myös markkinnoinnin pitää alkaa rohkeasti myymään! Mutta miten? Me Verkkiksellä puhutaan sellaisesta asiasta kuin ”Ensimmäinen kaupallinen ehdotus”. Tämä on…

Lue lisää

Tiina ja Riikka.Blogi

Myynnin kasvattaminen

Miten myydään diginä?

Apua! Kaikki myynti on siirtynyt digikanaviin, ja viestini hukkuu muiden sekaan! Mitä teen? Kuinka saat asiakkaasi kiinni kotisohvalta, kun kaikki muutkin yrittävät päästä samalle apajalle?…

Lue lisää

Video

Yrityksen tunnettuuden lisääminen

Millainen on maailman huonoin myynnillinen sähköposti?

✔️Tulee täysin tuntemattomalta lähettäjältä tuttavalliseen sävyyn.✔️Viesti on geneerinen, eikä vastaa tarpeeseen.✔️Ei kerro tarjottavan tuotteen hyötyjä millään tasolla.✔️Yritys paistattelee omassa erinomaisuudessaan.✔️Käskee vastaanottajaa aukaisemaan kalenterin, ja ehdottamaan…

Lue lisää