sisällöntuotanto

HANKI ENEMMÄN
NÄKYVYYTTÄ JA LIIDEJÄ

ALOITA TÄSTÄ!

Sisällöntuotanto on digimarkkinoinnin ydin

Vaikuttava viestintä vie tavoitteisiin

B2B -yrityksissä on yleensä syvä ymmärrys asiakkaan ongelmista ja yrityksen tuottamista ratkaisuista. Yleensä viestintä vain keskittyy ratkaisujen kuvaamiseen, ei niinkään asiakkaan ongelman käsittelyyn. Tässä on mahdollisuus erottautua todenteolla kilpailijoista!

Vaikuttava viestintä alkaa siitä, että tiedät mikä saa asiakkaasi syttymään ja luottamuksen heräämään. Kun tiedät millaisessa maailmassa asiakkaasi elää, osaat tuottaa juuri oikeanlaista sisältöä – oikeaan aikaan. Tämä tarkoittaa sitä, että jokaisella somepostauksella, kuvalla, videolla, uutiskirjeellä, verkkosivujen laskeutumissivulla ja blogilla on oma roolinsa asiakassuhteen luomisessa.

Hyödyt

  1. Kiinnostava sisältö herättää huomion.
  2. Hyvä sisältö auttaa ja tuottaa lisäarvoa.
  3. Sisällön tarkoitus on rakentaa luottamusta.
  4. Sisältö auttaa erottautumaan.

 

LATAA ILMAINEN SISÄLTÖ-OPAS B2B YRITYKSILLE!

 

Engage – yleisön sitouttaminen

Sisältömarkkinointi = Kiinnostavan, arvokkaan ja ostajan kannalta relevantin sisällön luominen, jonka tavoitteena on houkutella haluttua yleisöä. Kun tämä on tehty oikein, se helpottaa myyjää ja ostajan välisen luottamuksen synnyttämistä. Ja kuten tiedämme, luottamuksen olemassaolo helpottaa yhteistyön synnyttämistä.

 

Miten me se tehdään?

  1. Käymme läpi unelma-asiakasprofiilin tai luomme sellaisen.
  2. Teemme yrityksen palvelu/tuotetarjoomasta Features vs. Benefits -analyysin. Tämä auttaa suuntaamaan sisällöntuotannon oikeaan suuntaan.
  3. Ideoimme sisältöaihiot.
  4. Päätämme sisältöformaatit (teksti vai video).
  5. Päätämme jakelukanavat.
  6. Käärimme hihat ja alamme töihin!
  7. Sisällöt hyväksytetään aina asiakkaalla eikä työtä lopeteta ennen kuin sisällöt ovat juuri toivotunlaisia!