Haluatko syventää osaamistasi ja löytää uusia näkökulmia markkinointiin? Tietopankistamme löydät kattavan kokoelman artikkeleita, oppaita, podcastjaksoja, videoita ja webinaareja, jotka auttavat sinua ymmärtämään ja hyödyntämään markkinointia entistä tehokkaammin.
Monessa B2B-yrityksessä LinkedIn-näkyvyys rakentuu yhden assistentin tekemien messupäivitysten varaan. Mutta riittääkö se, jos tavoitteena on herättää asiakkaan mielenkiinto, luoda luottamusta ja tukea ostoprosessia? Uusimmassa Ihan…
Gartnerin tutkimuksen tulokset puhuvat puolestaan: B2B-myynnin peli on muuttunut. Mikäli haluat lisää kauppaa, markkinointi pitää ottaa tosissaan. Myynti ei voi enää toimia yksin Vielä muutama…
Verkkoasema on saanut Excellence in Customer Relations 2025 (ECR) -laatusertifioinnin. Tunnustus myönnetään toimistoille, jotka osoittavat poikkeuksellista kykyä rakentaa ja ylläpitää vahvoja asiakassuhteita. Lisäksi olimme kolmatta…
Yritykset lähtevät usein innolla yhteistyöhön markkinointikumppanin kanssa, mutta silti moni kokee pettymyksen. Odotukset ja todellisuus eivät aina kohtaa, ja syyllinen epäonnistumiseen saatetaan etsiä joko kumppanista…
Tässä Ihan Diginä -podcastin jaksossa Tiina ja Riikka murtavat ”Totta vai tarua -leikin” avulla neljä klassista markkinointiin liittyvää myyttiä, joita ovat: 4 sitkeää markkinointiväitettä syynissä! Digimarkkinoinnin kentällä…
Tässä Ihan Diginä -podcastin jaksossa tutustutaan lyhytvideoiden luomiseen, sekä niiden tarjoamiin mahdollisuuksiin osana markkinointia. Lyhytvideoiden käyttöä kannattaa kokeilla, mikäli liiketoiminta on vähänkään henkilöbisnestä. Lyhytvideoilla tarkoitetaan lyhyitä story-…
Voiko tekoäly oikeasti korvata markkinoinnin ammattilaisen? Tässä Ihan Diginä -podcastin jaksossa sukelletaan tekoälyn mahdollisuuksiin ja haasteisiin markkinoinnissa. Vaikka tekoäly tarjoaa ennennäkemättömiä tehokkuusparannuksia, sekään ei pysty…
Onko Google-näkyvyytesi hiipunut? Moni markkinoija on huomannut, että verkkosivujen kävijämäärät Googlen orgaanisista hakutuloksista ovat laskussa. Tämä herättää kysymyksiä: onko hakukoneoptimointi vielä vuonna 2025 relevantti keino…
Vuosi 2024 jää mieleen yhtenä haastavimmista vuosista monille yrityksille. Taloudellinen epävarmuus pakotti monet tarkastelemaan budjettejaan uudelleen, ja markkinoinnista tuli paikka, jossa herkästi leikattiin. Meillä Verkkiksellä…
Mitä yritys voi tehdä, kun markkinointistrategiaa tarvitaan, mutta resursseja ja kokemusta puuttuu? Tässä Ihan Diginä -podcastjaksossa Riikka ja Tiina esittelivät yksinkertaisen, kahteen kohtaan tiivistetyn mallin,…
Duunissa Verkkoasemalla Kuka olet? Kuvaile itseäsi lyhyesti. Olen 46-vuotias suunnittelija ja koodari, oululainen alusta asti. Olen toiminut alalla jo pitempään erilaisissa tehtävissä, eli ihan hyvin…
Messut tarjoavat yrityksille ainutlaatuisen mahdollisuuden esitellä tuotteitaan ja palveluitaan, kerätä uusia liidejä, sekä vahvistaa suhteita olemassa oleviin asiakkaisiin. Jotta messutapahtumasta saadaan mahdollisimman paljon irti, on…
Vertaile ja säästä: löydä tarpeitanne vastaava tarjous verkkosivuprojektille Kenelle? Tämä opas on suunnattu ennen kaikkea päättäjien tueksi verkkosivuprojektien tarjousten vertailuun. Arvo? Tämän oppaan sisällön arvo…
Duunissa Verkkoasemalla Kuka olet? Kuvaile itseäsi lyhyesti. Olen 36-vuotias tietojenkäsittelyn tradenomi ja web-kehittäjä, perheenisä (2 tytärtä, vaimo ja koira) ja innokas teknologiasta kiinnostunut ammattilainen. Minulla…
Vältä verkkosivuston kriittiset virheet, jotka hidastavat kaupantekoa Kenelle? Opas on suunniteltu ennen kaikkea B2B-yrityksille, jotka haluavat lisätä läsnäoloaan digitaalisissa kanavissa ja rakentaa vahvan kotipesän. Arvo?…