Referenssi Pintamestarit

Pohjolan Pintamestarit – verkkonäkyvyyden haltuunotto

Pohjolan Pintamestarit Oy on kattojen kunnostuksen ammattilainen ja pioneeri. Yli 2000 kattoa ja julkisivua vuodessa tahkoava yritys tarjoaa Mestareidensa avulla puhdasta ja kestävää pintaa asiakkailleen. Pintamestareiden ja Verkkoaseman yhteistyön lähtökohta oli kirkas: Reilusti lisää myyntiä verkon avulla!

Asiakashyöty esille

Verkkosivustosta haluttiin saada tyylikkään ammattimaisen näköinen, kuitenkin siten, että erotuttiin kilpailijoista. Tässä rytäkässä luovuttiin kokonaan vanhasta ilmeestä logoa myöten. Verkkosivujen sisältöön satsattiin ja sitä tuotettiin yhdessä Verkkoaseman ammattilaisten kanssa. Referenssikuvaukset valokuvineen konkretisoivat asiakashyötyä ja samoin Mestareiden esittelyt olivat tapa tuoda yritystä lähemmäs asiakasta. Luonnollisesti hakukonenäkyvyyden huomioiminen ja responsiivisuus olivat mukana jo suunnitteluvaiheessa. Verkkosivun tekniikaksi valittiin tietoturvallinen VJ6 Julkaisujärjestelmä.

Sivustouudistuksella huipputuloksia

Lopputuloksena uudelle pintamestarit.fi -sivustolle saatiin reilusti lisää kävijöitä. Ei-maksullisten kävijöiden määrä kasvoi uudella sivustolla yli 40 %. Konversio eli kaupantekoprosentti nousi 1 %:sta reiluun 3 %:iin. Hakukoneissa päästiin halutuilla avainsanoilla kärkituloksiin. Verkkosivuston lisäksi myös muita materiaaleja uudistettiin myynnin apuvälineiksi.

”Verkkoasema nosti digitaalisen markkinointimme täysin uudelle tasolle syventymällä liiketoimintamme saloihin ja räätälöimällä sille täydellisesti soveltuvan visuaalisen maailman ja verkkonäkyvyyden. Tuloksena oli meidän tähän mennessä paras vuosi. Tästä on hyvä jatkaa yhteistyötä!” hymyilee toimitusjohtaja Jaakko Rekilä.

Domainin teho käyttöön

Pintamestareiden toiminnan laajentuessa todettiin, että yksi verkkosivusto ei pysty kattavasti ja uskottavasti esittelemään kaikkia yrityksen palveluita. Myös Google -näkyvyys kärsi, palveluita oli runsaasti. Päätettiin rakentaa verkkosivuperhe, jossa sukunäköiset verkkosivut keskittyivät kertomaan ydinpalvelustaan. Tämä oli asiakkaan näkökulmasta myös kustannustehokas ratkaisu, kun VJ6 Julkaisujärjestelmä mahdollisti usean domainin päivittämisen ja hallinnan yhden kirjautumisen kautta.

Pintamestareiden tuoteperhe sisältää:

www.pintamestarit.fi keskittyy katon pesuihin
www.kiiltohionta.fi on erikoistunut lattioiden uudistamiseen
www.kaakelienpinnoitus.fi uudistaa laattoja kylpytiloissa ja keittiöissä
www.teollisuuspesu.fi tarjoaa teollisuuden puhdistus- ja pinnoitustöitä

”Kovat tavoitteet vaativat ponnisteluja, mutta nykyisellä kokonaisuudella olemme päässeet asetettuihin tuloksiin. Tämä on vaatinut sen, että olemme jakaneet liiketoimintamme verkossa omiksi kokonaisuuksiksi, jolloin olemme saaneet runsaasti positiivista huomiota Googlelta. Koko markkinointimme on muovautunut sen mukaan, miten saamme parhaiten näkyvyyttä ja lisämyyntiä verkon avulla!”, jatkaa Jaakko Rekilä.

Kiinnostuitko? Tutustu verkkosivu-uudistuksiin ja kysy tarjous!

B2B-yrityksen verkkosivut

Sinua saattaa kiinnostaa myös

Eathpac verkkosivu-uudistus etänä

Earthpac Oy – verkkosivuston toteutus etänä

Earthpac Oy on pitkän kokemuksen omaava pakkausalan yritys ja yksi alansa johtavista toimijoista. Earthpac tarjoaa puu-, kuitu- ja muovipakkaustuotteiden lisäksi erilaisia asiakaskohtaisia logistiikkapalveluja. Tuotteet valmistetaan valtakunnallisesti neljässä tehdasyksikössä. Tuotantomäärä on tällä hetkellä yli kolme miljoonaa teollisuuspakkausta vuodessa ja ne toimitetaan Suomeen sekä vientikohteisiin. Verkkosivustouudistus WordPress-julkaisujärjestelmällä Earthpac Oy:llä oli tarve verkkopalvelu-uudistukselle,… Lue lisää

Referenssi Muhos

Muhos – Kuntasivuston ja intran toteuttaminen WordPressillä

Verkkosivustojen selailusta jo lähes 60 % tapahtuu mobiililaitteilla. On siis erityisen tärkeää, että sivusto tukee käytettävyydeltään erilaisia ruutukokoja ja selaimia. Paras tapa toteuttaa laajasti käytettävä verkkopalveluratkaisu on hyödyntää responsiivista sivustomuotoa eli suunnitella sivusto skaalautumaan eri päätelaitteille sopivaksi. Näin päivitystarve on vain yhteen verkkosivustoversioon ja sivusto hakeutuu aina laitteelle sopivimpaan muotoon…. Lue lisää

Referenssi Nuorten_ystävät

Nuorten ystävät ry – yhteistyötä vuodesta 2002 alkaen

Nuorten ystävät ry on jo vuosikymmenien ajan luottanut Verkkoasema Oy:n ohjelmistoratkaisuihin, digitaaliseen markkinointiin sekä julkaisujärjestelmään. Verkkoaseman ja Nuorten ystävät ry:n yhteistyö käynnistyi vuonna 2002 verkkosivuston teknisen toteuttamisen muodossa. Sivusto oli ajalleen tyypillisesti hyvin staattinen ja sen alustana toimi Verkkoaseman WSM3-julkaisujärjestelmä (VJ6-julkaisujärjestelmän esi-isä). Vuonna 2008 verkkosivusto uudistettiin ja samalla julkaisujärjestelmäversio päivitettiin… Lue lisää

Referenssi Joensuun_tiedepuisto

Joensuun Tiedepuisto – yhteistyö laajentunut vuosien myötä

Joensuun Tiedepuisto on toiminut yhteistyössä Verkkoaseman kanssa vuodesta 2010 alkaen. Yhteistyö lähti käyntiin tilavarausjärjestelmistä, mutta laajeni nopeasti myös digimarkkinointiin sekä mm. asiakkaalle räätälöityyn biojätelaskuriin. Ohjelmistoratkaisut on toteutettu pääosin Verkkoaseman julkaisujärjestelmällä ja mainostoimistokumppanina on toiminut Fabrik. Älykkäitä ratkaisuja integroimalla Vuonna 2010 toteutettu tilavarausjärjestelmä integroitiin laskutusjärjestelmään ja näin toteutettu älykäs ratkaisu vähensi… Lue lisää

Lisää asiakastarinoita