Trussmatic – Verkkosivut ketterästi

Haluttiin vakuuttava verkkopalvelu globaaliin markkinaan

Trussmatic on maailman ainoa täysin automatisoidun teollisuuslinjaston tarjoaja alallaan. Yritys tarjoaa täysin automatisoitua linjastoa mm. kattotuolien rakennukseen. Yritys siirtyi 2015 nykyisille omistajilleen ja oston yhteydessä rakennettiin vain hyvin nopeasti yksinkertainen verkkopalvelu.

Verkkis kumppaniksi suositusten kautta

Trussmatic tarvitsi uudistetun verkkopalvelun kiireaikataululla. Alustaksi haluttiin WordPress, sillä se oli ennestään tuttu. Yhteys Verkkoasemaan muodostui yhteisen kumppanin kautta.

Vertailussa oli mukana hyvin monenlaisia verkkopalvelun tarjoajia yhden miehen firmasta aina suuriin yhtiöihin saakka. Verkkoasema valikoitui siksi, että se oli sopivan kokoinen ja kykeni kokonsa ja kompetenssinsa puolesta vastaamaan myös Trussmaticin tulevaisuuden tarpeisiin.

Esko Nenola

Ketterä toimitus

Projektin aikataulu oli tiukka ja sivuston julkaisu tapahtui vain viisi viikkoa aloituspalaverin jälkeen. Etäyhteyksien ansiosta palavereiden sopiminen onnistui jouhevasti huolimatta globaaleilla markkinoilla reissaavista asiakkaasta. Myös sivuston käyttökoulutus toteutettiin etäyhteyksien varassa, jotta useampi asiakkaan yhteyshenkilöistä pääsi mukaan koulutuksiin työmatkoista huolimatta.

Verkkoaseman tiimi oli hyvin tavoitettavissa ja he vastasivat kaikkiin kysymyksiimme. 

Eväät jatkoon

Verkkis huolehti, että sivustolla on kaikki tarvittava niin GDPR:n kuin digitaalisen myynninkin näkökulmasta. Sivustolle asennettiin maksuton Analytics -työkalu ja koulutuksen yhteydessä käytiin läpi myös perusasiat analytiikkatyökalusta. Lisäksi Verkkoasema suositteli asiakkaalle Leadfeeder-työkalun ja Mailchimp-uutiskirjetyökalun käyttöönottoa, jotta kevyt markkinoinnin automaation rakentaminen mahdollistuisi sivustolla.

Vanhassa verkkopalvelussa hyvää oli erinomainen videoesittely automaatiolinjan toiminnasta sekä sivuston yksinkertaisuus. Nämä ominaisuudet haluttiin säilyttää uudessakin sivustossa. Uudella sivustolla lähdettiin hakemaan vakuuttavuutta globaalissa markkinassa sekä pohjaa digimarkkinoinnin tekemiselle. Sivuston toivottiin palvelevan potentiaalisia asiakkaita kustannustehokkaasti ympäri maailmaa 24/7-periaatteella.

Esko Nenola
myyntijohtaja ja yksi yrityksen omistajista, Trussmatic

Vastaavia toteutuksia