Earthpac Oy verkkosivu-uudistus

Kankeista sivuista käyttäjäystävällisiin

Earthpac Oy on pitkän kokemuksen omaava pakkausalan yritys ja yksi alansa johtavista toimijoista. Earthpac tarjoaa puu-, kuitu- ja muovipakkaustuotteiden lisäksi erilaisia asiakaskohtaisia logistiikkapalveluja. Tuotteet valmistetaan valtakunnallisesti neljässä tehdasyksikössä. Tuotantomäärä on tällä hetkellä yli kolme miljoonaa teollisuuspakkausta vuodessa ja ne toimitetaan Suomeen sekä vientikohteisiin.

Kankea julkaisujärjestelmä käyttäjäystävällisempään

Earthpac Oy:llä oli tarve verkkopalvelu-uudistukselle, sillä vanha sivusto oli jäänyt kehityksessä jälkeen. Uuden sivuston oli määrä toimia helppokäyttöisellä julkaisujärjestelmällä ja projektin jälkeen asiakas halusi ylläpitää sivustoaan täysin itse. Asiakkaan vanha sivusto toimi Joomla -järjestelmällä ja alusta koettiin vaikeaksi käyttää. Nyt Earthpacilla oli talon sisäinen WordPressin hallitseva asiantuntija käytössään, joten sivuston alustaksi valittiin WordPress.

Kumppaniksi verkkosivustoprojektiin valikoitui Verkkoasema asiakkaan mukaan siksi, että Verkkis antoi vastauksia asiakkaan kysymyksiin jo ennen varsinaisen sopimuksen syntymistä.

Toimitusprojekti etäyhteyksien varassa

Koko projekti kaikkine palavereineen hoidettiin ketterästi etäyhteyksien varassa. Projektin aikana asiakas tuotti uutta sisältöä ja toteutti valokuvaukset niin henkilökuvien kuin miljöönkin osalta. Tämä edesauttoi visuaalista suunnittelua, kun kuvaaja oli osannut ottaa kuvien käyttökohteen huomioon jo ennalta. Yhtenäiset henkilökuvat rauhoittivat verkkosivuston ulkoasua ja tunnelmaa.

Nopeat vasteajat ja reagointi matkanvarrella tulleisiin muutoksiin ja toiveisiin.

Anton Kiiskinen

Verkkosivut mahdollistavat myynnin tehostamisen

Projektityöskentelyssä asiakkaan yhteyshenkilö, myyntijohtaja Anton Kiiskinen kiittelee etenkin Verkkoaseman nopeita vasteaikoja sekä nopeaa reagointia asiakkaan toivomiin muokkauksiin. Projektista ei myöskään syntynyt mitään yllätyslaskuja, joihin asiakas oli törmännyt aiempien kumppaneidensa kanssa toimiessaan. Lopputuloksena on moderni verkkopalvelu, joka mahdollistaa asiakkaan tärkeimmän tavoitteen, myynnin tehostamisen verkon kautta.

Vastaavia toteutuksia