Trussmatic referenssi

Trussmatic – WordPress-sivuston toteutus kiireaikataululla

Haluttiin vakuuttava verkkopalvelu globaaliin markkinaan

Trussmatic on maailman ainoa täysin automatisoidun teollisuuslinjaston tarjoaja alallaan. Yritys tarjoaa täysin automatisoitua linjastoa mm. kattotuolien rakennukseen. Yritys siirtyi 2015 nykyisille omistajilleen ja oston yhteydessä rakennettiin vain hyvin nopeasti yksinkertainen verkkopalvelu.

”Vanhassa verkkopalvelussa hyvää oli erinomainen videoesittely automaatiolinjan toiminnasta sekä sivuston yksinkertaisuus. Nämä ominaisuudet haluttiin säilyttää uudessakin sivustossa. Uudella sivustolla lähdettiin hakemaan vakuuttavuutta globaalissa markkinassa sekä pohjaa digimarkkinoinnin tekemiselle. Sivuston toivottiin palvelevan potentiaalisia asiakkaita kustannustehokkaasti ympäri maailmaa 24/7-periaatteella.” kertoo Esko Nenola, Trussmaticin myyntijohtaja ja yksi yrityksen omistajista.

Verkkoasema kumppaniksi suositusten kautta

Trussmatic tarvitsi uudistetun verkkopalvelun kiireaikataululla. Alustaksi haluttiin WordPress, sillä se oli ennestään tuttu. Yhteys Verkkoasemaan muodostui yhteisen kumppanin kautta. ”Vertailussa oli mukana hyvin monenlaisia verkkopalvelun tarjoajia yhden miehen firmasta aina suuriin yhtiöihin saakka. Verkkoasema valikoitui siksi, että se oli sopivan kokoinen ja kykeni kokonsa ja kompetenssinsa puolesta vastaamaan myös Trussmaticin tulevaisuuden tarpeisiin”, jatkaa Esko Nenola. Verkkoaseman kautta mainostoimistokumppaniksi valikoitui lahtelainen Mainostoimisto MBE, joka ymmärsi nopeasti asiakkaan toiveet ja vaatimukset.

Projekti maaliin aikataulussa

Projektin aikataulu oli tiukka ja sivuston julkaisu tapahtui vain viisi viikkoa aloituspalaverin jälkeen. Mainostoimisto MBE teki suunnittelussa erinomaista jälkeä ja projekti eteni mutkitta.

Aikataulua sujuvoitettiin mm. hyödyntämällä etäyhteyksiä sekä mainostoimistokumppanin että asiakkaan kanssa. Etäyhteyksien ansiosta palavereiden sopiminen onnistui jouhevasti huolimatta globaaleilla markkinoilla reissaavista asiakkaan yhteyshenkilöistä. Myös sivuston käyttökoulutus toteutettiin etäyhteyksien varassa, jotta useampi asiakkaan yhteyshenkilöistä pääsi mukaan koulutuksiin työmatkoista huolimatta.

”Verkkoaseman tiimi oli hyvin tavoitettavissa ja he vastasivat kaikkiin kysymyksiimme. Sivusto on toiminut hyvin kaikilla päätelaitteilla.” kertoo Esko Nenola.

Lisäarvoa Verkkoaseman digimarkkinointiosaamisesta

Verkkoasema huolehti, että sivustolla on kaikki tarvittava niin GDPR:n kuin sähköisen myynninkin näkökulmasta. Sivustolle asennettiin maksuton Google Analytics-työkalu ja koulutuksen yhteydessä käytiin läpi myös perusasiat analytiikkatyökalusta. Lisäksi Verkkoasema suositteli asiakkaalle Leadfeeder-työkalun ja Mailchimp-uutiskirjetyökalun käyttöönottoa, jotta kevyt markkinoinnin automaation rakentaminen mahdollistuisi sivustolla.

Kiinnostuitko? Kysy lisää verkkosivujen toteutuksesta!

B2B-yrityksen verkkosivut