Valmennus|Myynnin kasvattaminen

Miten myydään diginä?

7 kohdan malli, miten myydään diginä


Suurin osa B2B -yrityksistä tunnistaa sen mahdollisuuden, että verkkosivuilta olisi mahdollista saada enemmän liidejä kuin yksittäisiä tarjouspyyntöjä joka toinen kuukausi. Kuitenkin vain harva yritys on luonut verkkosivuilleen digimyyntikoneen – miksi?
On puuttunut selkeä action plan, kuinka tämä rakennetaan ja mitä vaiheita tarvitsee toteuttaa, jotta liidejä alkaa kilahdella ovista ja ikkunoista.

oletko lukenut nämä?

Video

Yrityksen tunnettuuden lisääminen

Uutiskirjeitämme ei avata – mikä neuvoksi? 

Uutiskirjeet ovat tehokas tapa pitää yhteyttä asiakkaisiin ja rakentaa pitkäaikaisia suhteita. Jos uutiskirjeitä ei kuitenkaan avata, niiden potentiaali jää hyödyntämättä. Tässä artikkelissa käymme läpi neljä…

Lue lisää

Video

Yrityksen tunnettuuden lisääminen

Miten muuttaa verkkosivukävijät liideiksi? 

Monet yritykset kohtaavat haasteen, jossa verkkosivuille saadaan kävijöitä, mutta nämä eivät muutu liideiksi eli potentiaalisiksi asiakkaiksi. Tämä ongelma voidaan ratkaista strategisella lähestymistavalla, joka keskittyy unelma-asiakkaan…

Lue lisää