Valmennus|Yrityksen tunnettuuden lisääminen

Moderni markkinointi B2B-yrityksille

Tiina ja Riikka

Valloillaan oleva digiaika ja asiakkaiden ostokäyttäytymisen muutos aiheuttaa myllerrystä yrityksille niin markkinoinnissa, myynnissä kuin asiakkaan palvelemisessakin. Jotta yrityksen markkinointi olisi tuloksellista, tulee markkinoinnin kokonaisuuden olla hallinnassa.

Kokosimme tälle sivulle timanttisia vinkkejä jokaiselle B2B-yritykselle, joiden avulla moderni markkinointi on helppo ottaa haltuun, joko itse tai ulkoistamalla. Lataa tältä sivulta löytyvät ilmaiset oppaamme ja aloita modernin markkinoinnin toteuttaminen jo tänään!

Näin viet yrityksesi ja itsesi someen!

Moderni myynti ja markkinointi perustuu luottamuksen rakentamiseen. Some onkin loistava paikka rakentaa brändiä, lisätä myyntiä sekä saada mielipiteet kuuluviin. Some-kanavia on pilvin pimein, mutta käytetyimpiä ovat Facebook, LinkedIn, YouTube, Instagram ja Twitter.

Facebook on Suomen suosituin some-kanava ja sen yhtenä parhaimpana etuna on markkinoinnin kohdentaminen tarkasti määritellyille kohderyhmille. LinkedInistä tavoittaa puolestaan todella hyvin B2B-yritysten päättäjiä ja se toimii erinomaisesti myös rekrytointikanavana.

Mitä B2B-yrityksen verkkosivuilla on tekemistä modernin markkinoinnin kanssa?

Verkkosivut ovat yrityksen ”kotipesä” ja paikka, jossa yrityksellä on mahdollisuus kertoa omasta osaamisestaan. Asiakkaan näkövinkkelistä uskottava ja toimiva verkkosivu on ensiarvoisen tärkeä, sillä se kertoo asiakkaalle millaista hyötyä tai lisäarvoa yrityksellä on tarjota.

Tyypillisesti verkkosivujen uusiminen tehdään yrityksissä 2-4 vuoden välein. Usein verkkosivu-uudistukselta odotetaan maata mullistavaa lopputulosta, vaikka uusimiseen suhtaudutaan turhan huolettomasti eikä siihen panosteta tarpeeksi.

Aseta tavoitteet korkealle ja onnistu verkkosivu-uudistuksessa seuraamalla ilmaisen oppaamme askelmerkkejä. Nyt se on vain Sinusta kiinni, lataa ilmainen opas tästä!

oletko lukenut nämä?

Valmennus

Yrityksen tunnettuuden lisääminen

Näin hakusanat muuttuvat yhteydenotoiksi 

Hakukoneoptimoinnin ytimessä on yksi kysymys: miten asiakkaasi etsivät tietoa?  Jos osaat vastata siihen, voit rakentaa sisältöjä, jotka löytyvät Googlesta, ja jotka tuovat verkkosivustollesi juuri oikeanlaista…

Lue lisää