Valmennus|Myynnin kasvattaminen

Myyntijohtaja, tämä on sinulle!

Riikka ja Tiina lyövät vitoset.

Joko olet löytänyt vastaukset kuuteen myynnin kannalta kriittiseen kysymykseen?

B2B-myynti on ollut nopeassa murroksessa, kun poikkeusaika vaatii välittömästi uusia tapoja toimia. Messujen peruuntuessa ja ”face-to-face”-tapaamisten harventuessa, täytyi myynnin löytää uusia keinoja kohdata ja tavoittaa uusia asiakkaita. Olemme keränneet 6 kohdan listan niistä kriittisistä asioista, joihin pureutumalla myyntijohtaja voi saada aikaan merkittäviä tuloksia!

Videokurssin sisältö

  1. Mikä on tarpeeksi?
  2. Asiakas ei halua ostaa!
  3. Mikä on arvokasta?
  4. Niitä on liian vähän tai ne ovat kuraa!
  5. Oletko rahastaja vai myyjä?
  6. Mihin myyjien tulisi käyttää aikaa?

oletko lukenut nämä?

Video

Yrityksen tunnettuuden lisääminen

Uutiskirjeitämme ei avata – mikä neuvoksi? 

Uutiskirjeet ovat tehokas tapa pitää yhteyttä asiakkaisiin ja rakentaa pitkäaikaisia suhteita. Jos uutiskirjeitä ei kuitenkaan avata, niiden potentiaali jää hyödyntämättä. Tässä artikkelissa käymme läpi neljä…

Lue lisää

Video

Yrityksen tunnettuuden lisääminen

Miten muuttaa verkkosivukävijät liideiksi? 

Monet yritykset kohtaavat haasteen, jossa verkkosivuille saadaan kävijöitä, mutta nämä eivät muutu liideiksi eli potentiaalisiksi asiakkaiksi. Tämä ongelma voidaan ratkaista strategisella lähestymistavalla, joka keskittyy unelma-asiakkaan…

Lue lisää