
REKRYTOI ALAN PARHAAT TEKIJÄT
Alan huipputekijät eivät vain etsi työtä – he etsivät yritystä, joka vastaa heidän arvojaan, tukee heidän kehitystään ja tarjoaa mielenkiintoisia haasteita.
Me tuomme muutoksen markkinoinnilla, joka auttaa sinua houkuttelemaan juuri ne osaajat, joita yrityksesi tarvitsee menestyäkseen.
Houkutteleva työnantajabrändi ja suunnitelmallinen rekrytointimarkkinointi takaavat, että yrityksesi on ensimmäisenä mielessä, kun alan parhaat harkitsevat seuraavaa askeltaan.

mitä saisi olla?
VAHVA TYÖNANTAJABRÄNDI, JOKA TEKEE YRITYKSESTÄSI VETOVOIMAISEN.
LAADUKKAITA HAKEMUKSIA OIKEILTA IHMISILTÄ.
SITOUTUNEITA TYÖNTEKIJÖITÄ, JOTKA PYSYVÄT PITKÄÄN OSANA TIIMIÄSI.
ILMAN TYÖNANTAJABRÄNDIÄ EI SYNNY TULOKSIA
Rekrytointi ei ole vain työpaikkailmoituksia – se on strategia, joka alkaa työnantajabrändistä. Meidän kasvumallimme avulla rakennamme sinulle brändin, joka houkuttelee osaajia ja erottuu kilpailijoista.
- Työnantajabrändin vahvistaminen: Autamme sinua kirkastamaan yrityksesi arvot ja viestimään ne tavalla, joka houkuttelee oikeat ihmiset.
- Rekrytointikampanjat: Kohdennettuja ja tehokkaita kampanjoita, jotka tavoittavat potentiaaliset työntekijät oikeissa kanavissa.
- Verkkosivut: Rakennamme urasivuja, jotka viestivät yrityksesi kulttuurista, arvoista ja tarjoavat sujuvan hakukokemuksen.
- Lyhytvideot: Luomme videoita, joissa työntekijät kertovat tarinoitaan, ja jotka herättävät kiinnostusta ja luottamusta.

KÄYTÄ OIKEITA KANAVIA JA LÖYDÄ TEKIJÄT
Kilpailu alan huipputekijöistä on kovaa, mutta oikeilla työkaluilla ja kanavilla voit olla edellä. Me autamme sinua hyödyntämään:
- LinkedInin rekrytointityökaluja: Kohdennetut mainokset ja suorahakukampanjat tavoittavat osaajat siellä, missä he verkostoituvat.
- Sosiaalista mediaa: Houkutteleva sisältö Instagramissa, Facebookissa ja TikTokissa puhuttelee eri kohderyhmiä.
- Hakukonemarkkinointia: Näy ensimmäisenä, kun osaajat etsivät uusia uramahdollisuuksia.
Näiden kanavien ja työkalujen hyödyntäminen vaatii asiantuntemusta, jotta viestisi tavoittaa oikeat henkilöt – me varmistamme, että se tapahtuu.
RISKITÖN TAPA ALOITTAA – 60 PÄIVÄN TYYTYVÄISYYSTAKUU
Olemme sitoutuneet asiakkaidemme menestykseen. Siksi tarjoamme 60 päivän rahat takaisin -takuun. Jos et ole tyytyväinen tuloksiin, hyvitämme maksusi – ilman kysymyksiä.
Älä jätä kasvua sattuman varaan. Varmista, että yrityksesi erottuu ja pysyy mielessä.
RAJOITETTU MÄÄRÄ PAIKKOJA JÄLJELLÄ VUODELLE 2025!
Autamme yrityksiä, jotka ovat valmiita tekemään muutoksen. Koska keskitymme asiakkaidemme menestykseen, otamme vain rajatun määrän uusia asiakkaita. Älä jää ulkopuolelle.
usein kysytyt kysymykset
Miten nopeasti rekrymarkkinointi alkaa tuottaa tulosta?
Usein jo ensimmäisen kuukauden aikana näkyy kasvua hakemusten määrässä ja sisällön sitoutumisessa. Parhaat tulokset syntyvät kuitenkin 2–4 kuukauden aikana, kun brändiä ja näkyvyyttä rakennetaan suunnitelmallisesti.
Mitä jos kampanja ei houkuttele oikeita hakijoita?
Kampanjat optimoidaan datan ja asiantuntijatyön pohjalta. Jos jokin ei toimi, korjaamme kurssia nopeasti. Sinulla on myös 60 päivän tyytyväisyystakuu.
Onko tämä kallista ja aikaa vievää?
Rekrymarkkinointi ei ole kuluerä vaan investointi. Suunnitelmallisesti tehtynä se vähentää virherekrytointeja ja nopeuttaa rekrytointiprosessia. Sinun ajankäyttösi jää tyypillisesti alle tuntiin viikossa.
Miten erotumme kilpailijoista työmarkkinoilla?
Luomme yhdessä vahvan työnantajabrändin, joka korostaa yrityksesi kulttuuria, arvoja ja ainutlaatuisia vahvuuksia. Näin houkuttelet juuri ne tekijät, jotka jakavat yrityksesi näkemyksen.
Voimmeko tavoittaa myös passiiviset hakijat?
Kyllä. Kohdennetuilla kampanjoilla ja tarinallisilla sisällöillä tavoitamme myös ne osaajat, jotka eivät aktiivisesti hae töitä – mutta voivat kiinnostua oikeasta mahdollisuudesta.
tuloksia, joista näkee muutoksen
+50 %
enemmän laadukkaita hakemuksia rekrytointikampanjoissa.
+200 %
enemmän sitoutumista työnantajabrändin sisältöihin sosiaalisessa mediassa.
+80 %
hakijakokemuksen parantuminen verkkosivujen uudistuksen myötä.
Olimme erittäin tyytyväisiä saamiemme hakemusten määrään ja laatuun. Tästä on tullut hyvää palautetta ja kiitosta useilta Aholalaisilta.
Jimmy Ahola, Marketing Specialist, Ahola Transport
Näin onnistut rekrymarkkinoinnissa
Vinkki #1: Älä erottele rekrymarkkinointia muusta markkinoinnista Oletko sinäkin ajatellut, että rekrymarkkinointi on erillinen markkinoinnin osa-alue? Usein rekrytointia katsotaan liian kapeasta vinkkelistä. Totuus nimittäin on,…

MILLAISTA MUUTOSTA KAIPAATTE?
”Muutos markkinoinnilla” ei ole vain lupaus – se on toimintamme ydin. Rakennamme yrityksellesi työnantajabrändin ja strategian, joka houkuttelee alan parhaat osaajat. Ota yhteyttä, niin varmistetaan, että yrityksesi houkuttelee juuri oikeat ihmiset.