Tietopankki

– INSPIRAATIOTA JA TYÖKALUJA MARKKInointiin

Haluatko syventää osaamistasi ja löytää uusia näkökulmia markkinointiin? Tietopankistamme löydät kattavan kokoelman artikkeleita, oppaita, podcastjaksoja, videoita ja webinaareja, jotka auttavat sinua ymmärtämään ja hyödyntämään markkinointia entistä tehokkaammin. 

Mistä haluat oppia?

Blogi

Yrityksen tunnettuuden lisääminen

YouTube-mainonta 

Hyödynnä Youtube-mainontaa tarinasi jakamisessa maailman suosituimmassa videopalvelussa Hyödynnä Youtube-mainontaa tarinasi jakamisessa maailman suosituimmassa videopalvelussa Vaikka YouTube-mainonta tuottaa tuloksia kustannustehokkaasti, jää se harmillisen usein B2B-yrityksiltä hyödyntämättä.…

Lue lisää

Panu ja TuomasBlogi

Yrityksen tunnettuuden lisääminen

WordPress verkkosivujen moottorina 

Verkkosivujen päivittäminen on helppoa ja mukavaa Rakennamme verkkosivut alusta lähtien asiakkaan tarpeiden mukaan. Koodaamme oman teeman jokaiselle verkkosivustolle. Teema sisältää verkkosivujen ulkoasun, jolloin sivujen päivittäjät…

Lue lisää

Blogi

Yrityksen tunnettuuden lisääminen

Video on vakuuttamisen kuningas 

Kiinnitä huomiota, sytytä asiakkaasi aistit  Video on muutakin kuin verkkosivuston mukava lisä yrityksesi viestinnässä. Videon avulla rakennat luottamusta, kasvatat brändipääomaa ja annat lisäarvoa asiakkaallesi. Informatiivisuus saa…

Lue lisää

Blogi

Yrityksen tunnettuuden lisääminen

Verkkosivut

Miksi teillä on verkkosivut? Tiedätkö, millainen on antamasi asiakaskokemus verkossa? Osaatko sanoa millaisia kohtaamispisteitä sinun ja asiakkaasi välillä on, ja minkälaisten tuntemusten ja ongelmien kanssa…

Lue lisää

Blogi

Yrityksen tunnettuuden lisääminen

Verkkosivujen voima

Onko teillä tervetuloa- vai tervemenoa-saitti?   Sisällöltään toimivat verkkosivut ovat yrityksen digimarkkinoinnin kotipesä, jossa parhaimmillaan vierailija tuntee itsensä vastaanotetuksi ja hänen on helppo samaistua sisältöön.    Vaikuttava, kehottein…

Lue lisää

Blogi

Yrityksen tunnettuuden lisääminen

Verkkosivuprojektin vaiheet

Suunnitteluvaihe Projekti aloitetaan kickoff- ja workshop-palaverilla, jossa tarkennetaan lopullinen tiimi, roolit sekä projektin tehtävät sekä aikataulu. Tarvittaessa pidetään toinen workshop-palaveri. Workshopissa suunnitellaan ja määritellään verkkosivujen…

Lue lisää

Blogi

Yrityksen tunnettuuden lisääminen

Verkkosivukävijöistä liidejä 

UHLE-malli apuna Digitaalisen markkinoinnin tyypillisimpiä haasteita on se, että vaikka mainonnalla onnistuttaisiin tuomaan verkkosivuille kävijöitä, ne eivät kuitenkaan konkretisoidu myynnin toivomiksi liideiksi. Käyttämämme UHLE-malli auttaa…

Lue lisää

Blogi

Yrityksen tunnettuuden lisääminen

Uudelleenmarkkinointi 

Pysy asiakkaasi mielessä uudelleenmarkkinoinnin avulla! Kun somessa tai googlessa markkinoidaan kohderyhmille, on tärkeää muistaa, että harva kohtaaminen päätyy suoraan ostoon tai yhteydenottoon. Tämä on totta…

Lue lisää

Blogi

Yrityksen tunnettuuden lisääminen

Tekninen hakukoneoptimointi 

Paranna kotisivusi näkyvyyttä Googlessa Tekninen hakukoneoptimointi (SEO) on yksi Google-näkyvyyden kulmakiviä. Kun yrityksesi verkkosivut rakennetaan teknisesti Googlen mieltymysten mukaisesti, niillä on huomattavasti paremmat mahdollisuudet sijoittua…

Lue lisää

Blogi

Yrityksen tunnettuuden lisääminen

85 % päättäjistä käyttää somea hankintapäätöksissään 

Miksi B2B-yrityksen kannattaisi hyödyntää somemarkkinointia?   Myös B2B-yritysten tulisi hyödyntää somemarkkinointia, sillä 85 % päätöksentekijöistä käyttää tavalla tai toisella sosiaalisen median sisältöjä hankintapäätöksissään. Asiakkaiden ostokäyttäytyminen on…

Lue lisää

Blogi

Yrityksen tunnettuuden lisääminen

Sisältöstrategia 

Sisältöstrategia pönkittää liiketoiminnan strategiaa Yritysten ja organisaatioiden suurimpia markkinoinnin haasteita on tuottaa markkinoinnin sisältöjä, jotka pohjautuvat liiketoiminnan strategisiin tavoitteisiin. Yritysten verkkosivustolla tai somekanavissa on usein…

Lue lisää

Mikko, Tuomas ja Marjo.Blogi

Yrityksen tunnettuuden lisääminen

Erotu vaikuttavalla sisällöllä 

Tuota sisältöä, joka kertoo asiakkaallesi tuottamasi hyödyn  B2B-yrityksissä on yleensä syvä ymmärrys asiakkaan ongelmista, mutta sisällöntuotannossa keskitytään liian usein omaan tuote- tai palvelukuvaukseen. Tuotettu asiakashyöty jää asiakkaan…

Lue lisää

Blogi

Yrityksen tunnettuuden lisääminen

Sisällön hakukoneoptimointi 

Voita hakukoneet ja käyttäjät puolellesi hakukoneoptimoidulla sisällöllä Miltä verkkosivut näyttäisivät ilman sisältöä? Tilanne olisi sama kuin menisi taidenäyttelyyn ja seinällä roikkuisi tauluista pelkät kehykset tai…

Lue lisää

Blogi

Yrityksen tunnettuuden lisääminen

Sähköpostimarkkinointi 

Unohda spämmäys, aloita tuloksellinen sähköpostimarkkinointi   Sähköpostimarkkinointi on kustannustehokasta ja oikein tehtynä se tuottaa tulosta. Parhaisiin tuloksiin pääset, kun viestit oikealle kohderyhmälle heitä kiinnostavista asioista. Ostettavien…

Lue lisää

Titta ja LauraBlogi

Yrityksen tunnettuuden lisääminen

Anna muiden kertoa vahvuutesi  

Rakenna luottamusta, viesti samaistuttavuutta   Verkkosivuston sisällön tehtävä on luoda luottamusta. Se onnistuu parhaiten, kun kävijä tuntee omakseen sivuston välittämän viestin. Vakuuttavan asiakashyödyn ilmaisun kruunuksi kannattaa…

Lue lisää