Haluatko syventää osaamistasi ja löytää uusia näkökulmia markkinointiin? Tietopankistamme löydät kattavan kokoelman artikkeleita, oppaita, podcastjaksoja, videoita ja webinaareja, jotka auttavat sinua ymmärtämään ja hyödyntämään markkinointia entistä tehokkaammin.
Erota ostaja renkaanpotkijasta Markkinoinnin tyypillisimpään sudenkuoppaan kompastutaan silloin, kun haluttaisiin myydä kaikkia kaikille. Tällöin markkinointiviesti on helposti väljähtynyttä myyntimelskettä, joka ei kosketa ketään. Ostajapersoona tulisi…
Tehty sisältö tehokäyttöön! Hyvin usein yritysten somekanavat ovat olemassa vain, koska ”some on tätäpäivää”. Postauksen päivämäärä ja aihe kuitenkin juoruavat potentiaaliselle asiakkaalle tai työntekijälle yrityksen aktiivisuuden tasosta elää ajassa.…
Palvele paremmin ja viesti asiakkaallesi oikeaan aikaan markkinoinnin automaation avulla! Turhan usein digimarkkinoinnin avulla hankittuja kontakteja tai liidejä ei viedä eteenpäin millään tavalla. Kerätyt sähköpostiosoitteet joko kontaktoidaan välittömästi…
Tuota asiakkaalle lisäarvoa ja kasvata kiitollisuudenvelkaa B2B-yritysten tekemä liiketoiminta on yleensä pitkäntähtäimen bisnestä. Investoinnit ovat kalliita ja ostoprosessit pitkiä. Olennaista on siis pystyä rakentamaan luottamusta…
LinkedIn-mainonta ja yritystili tukevat näkyvyyttäsi ja henkilöbrändiäsi LinkedIn-mainonta ei eroa Facebook-mainonnasta merkittävästi, mutta palveluina ne eivät voisi olla kauempana toisistaan. Erityisesti B2B-bisnekseen keskittyvälle yritykselle LinkedIn,…
Millaisen ensivaikutelman annat itsestäsi? Tarkoin laaditulla laskeutumissivulla herätät huomion ja saat vieraan jatkamaan eteenpäin! Mitä tapahtuu ennen kuin kohtaat mahdollisen tulevan asiakkaasi ensimmäistä kertaa? Pidät huolen…
Kasvata yrityksesi tunnettuutta ja puhuttele asiakkaitasi Instagram-mainonnalla! Instagram-mainonnan käyttöön pätee sama kuin kaikkiin muihinkin markkinointitoimenpiteisiin: kanavan käytölle on määriteltävä tarkoitus, tavoite ja resurssit. Instagramin käyttö…
Tavoita asiakkaasi ostohousut kintuissa Hakusanamainonta on todella tehokas keino tavoittaa potentiaalisia asiakkaita, jotka ovat jo hyvin lähellä ostopäätöksen tekemistä. Kun kuluttaja tarvitsee esimerkiksi uusia kenkiä,…
Hakukoneoptimointi säästää rahaa ja auttaa oikeita asiakkaita löytämään yrityksesi Kun tarvitset tiettyä tuotetta tai palvelua, mitä teet? Googlaat, totta kai! Fakta on, että jopa 92 % haluamaansa etsivistä ihmisistä…
Google-mainonta mahdollistaa asiakkaan tavoittamisen juuri oikeaan aikaan! Pelkästään Suomessa tehdään 30 miljoonaa Google-hakua päivässä. Googlessa näkyvyyttä saa joko hakukoneoptimoinnin avulla ei-maksetuista hakutuloksista tai Google Ads…
Miksi yrityksesi kannattaisi mainostaa Facebookissa? 72 % suomalaisista käyttää Facebookia ja heistä jopa 82 % käyttää sitä vähintään kerran päivässä. Potentiaali tavoittaa tulevat asiakkaasi Facebook-mainonnan…
Kasvata ihmisten tietoisuutta brändistäsi Display-mainonta tarkoittaa mainostamista Googlen Display-mainosverkostoon kuuluvissa sivustoissa ja sovelluksissa. Käytännössä Display-mainokset ovat siis Googlen hakutulosten ulkopuolella olevia bannerimainoksia, jotka näkyvät esimerkiksi…
Rekrymarkkinointi Alansa huippuosaajien rekrytointi vaatii muutakin kuin onnistuneen rekryilmoituksen. Itseasiassa rekrymarkkinointi on käynnistynyt jo ennen varsinaisen avoimen paikan markkinointia. Kaikki se, miten yritys viestii –…
Mittaus mahdollistaa jatkuvan kehityksen Analytiikan hyödyntäminen on edellytys tuloksellisen digimarkkinoinnin tekemiseen. Analytiikan ansiosta näet, kuinka digimarkkinointisi toimii ja kykenet suuntaamaan resurssit oikeaan osoitteeseen. Samalla voit…
B2B-yrityksen markkinointiviestintä ei enää elä yhden muotin varassa. Jokaisella somekanavalla on oma yleisönsä, käyttötarkoituksensa ja sisältökontekstinsa. Siksi tehokas markkinointi vaatii kanavakohtaista ymmärrystä. Ei vain teknisesti,…