Tietopankki

– INSPIRAATIOTA JA TYÖKALUJA MARKKInointiin

Haluatko syventää osaamistasi ja löytää uusia näkökulmia markkinointiin? Tietopankistamme löydät kattavan kokoelman artikkeleita, oppaita, podcastjaksoja, videoita ja webinaareja, jotka auttavat sinua ymmärtämään ja hyödyntämään markkinointia entistä tehokkaammin. 

Mistä haluat oppia?

Opas

Myynnin kasvattaminen

4 kriittistä askelta liidien triplaamiseen

4 kriittistä askelta liidien triplaamiseen 7 pahinta Virhettä, Joita Yritykset Tekevät Markkinoinnissaan. Sorrutaanko teilläkin näihin? E-kirjassa kuvattu markkinointimalli ratkaisee seuraavanlaisia ongelmia: Verkkoasemalta on tullut hyviä…

Lue lisää

Blogi

Yrityksen tunnettuuden lisääminen

Miten digitoimisto markkinoi itseään? Case: Verkkoasema Oy

Usein asiakkaat tiedustelevat, että ”Kuinkas sitä markkinointia teillä tehdään?” ja siihen kysymyksen vastaan mielelläni! Verkkoasema toimii nimittäin erinomaisena testilabrana, kun kokeilemme digimarkkinoinnin tuoreimpia tekniikoita, työkaluja…

Lue lisää

Riikka ja LauraPodcast

Ihan Diginä

Rekrymarkkinointi on markkinointia.

Yksittäisen rekrytointi-ilmoituksen funktio on samaan aikaan sekä lyhyttä että pitkää peliä. Lyhyellä tähtäimellä halutaan tehdä yrityksestä houkutteleva juuri niille tiettyä osaamista omaaville henkilöille. Pitkän tähtäimen…

Lue lisää

Valmennus

Yrityksen tunnettuuden lisääminen

Sosiaalinen myynti tekee myynnistä persoonallisempaa 

Opi 7 päivässä löytämään asiakkaasi digikanavista –videokurssin seitsemännessä ja viimeisessä jaksossa keskitytään social sellingiin, eli sosiaaliseen myyntiin. Tämä strategia yhdistää henkilökohtaisen brändäyksen ja myynnin hyödyntämällä…

Lue lisää

Valmennus

Yrityksen tunnettuuden lisääminen

Vaikuta ja vakuuta somessa 

Videokurssin kuudennessa jaksossa keskitytään sosiaalisen median hyödyntämiseen B2B-markkinoinnissa. Sosiaalinen media tarjoaa erinomaisen mahdollisuuden löytää ja vakuuttaa potentiaalisia asiakkaita, mutta sen tehokas käyttö vaatii suunnitelmallisuutta ja…

Lue lisää

Valmennus

Yrityksen tunnettuuden lisääminen

Google on tarvelähtöinen kanava 

Opi 7 päivässä löytämään asiakkaasi digikanavista –videokurssin viidennessä jaksossa syvennytään Googleen markkinointikanavana. Google on erinomainen työkalu asiakkaiden tavoittamiseen, sillä se perustuu käyttäjien hakuihin – ja…

Lue lisää

Valmennus

Yrityksen tunnettuuden lisääminen

Kanavakolmio auttaa tavoittamaan oikeat asiakkaat

Opi 7 päivässä löytämään asiakkaat digikanavista –videokurssin neljännessä jaksossa tutustutaan kanavakolmioon, joka auttaa hahmottamaan, missä digitaalisissa kanavissa asiakkaasi liikkuvat ja kuinka heidän valmiutensa tehdä ostopäätös…

Lue lisää

Valmennus

Yrityksen tunnettuuden lisääminen

Ohittamaton myyntipuhe

Opi 7 löytämään asiakkaasi digikanavista –videokurssin kolmannessa jaksossa keskitytään rakentamaan ohittamatonta myyntipuhetta, joka vangitsee asiakkaiden huomion ja ohjaa heidät ostopolun alkuun. Kun digikanavissa kilpaillaan jatkuvasti…

Lue lisää

Valmennus

Yrityksen tunnettuuden lisääminen

Kuka on asiakkaasi? 

Opi 7 päivässä löytämään asiakkaasi digikanavista –videokurssin -toisessa jaksossa keskitytään olennaiseen kysymykseen: kuka on asiakkaasi? Menestyksekäs digitaalinen markkinointi alkaa tarkasta kohderyhmän määrittelystä. Tässä osassa pureudumme…

Lue lisää

Valmennus

Yrityksen tunnettuuden lisääminen

Löytyvätkö B2B-asiakkaat digikanavista?

Digitaalisen markkinoinnin merkitys B2B-sektorilla on kasvanut räjähdysmäisesti viime vuosina. Silti monille yrityksille on edelleen epäselvää, miten heidän asiakkaansa löytyvät ja tavoitetaan tehokkaasti digikanavien kautta. Tässä…

Lue lisää

Valmennus

Yrityksen tunnettuuden lisääminen

Miten löydät asiakkaat digistä?

7 kohdan malli, kuinka löydät asiakkaasi digikanavista Yli 80 % B2B-päättäjistä on tavoitettavissa verkosta. Vaikka et itse olisikaan aktiivinen somekäyttäjä, voivat asiakkaasi olla siellä juuri…

Lue lisää