Haluatko syventää osaamistasi ja löytää uusia näkökulmia markkinointiin? Tietopankistamme löydät kattavan kokoelman artikkeleita, oppaita, podcastjaksoja, videoita ja webinaareja, jotka auttavat sinua ymmärtämään ja hyödyntämään markkinointia entistä tehokkaammin.
Kaikki mikä on arvokasta, maksaa lopulta. 3 keinoa saada ilmaista näkyvyyttä verkossa 1. Sisältö ja hakukoneoptimointi Kiinnostava ja informatiivinen sisältö herättää niin asiakkaan kuin Googlenkin…
4 kriittistä askelta liidien triplaamiseen 7 pahinta Virhettä, Joita Yritykset Tekevät Markkinoinnissaan. Sorrutaanko teilläkin näihin? E-kirjassa kuvattu markkinointimalli ratkaisee seuraavanlaisia ongelmia: Verkkoasemalta on tullut hyviä…
Usein asiakkaat tiedustelevat, että ”Kuinkas sitä markkinointia teillä tehdään?” ja siihen kysymyksen vastaan mielelläni! Verkkoasema toimii nimittäin erinomaisena testilabrana, kun kokeilemme digimarkkinoinnin tuoreimpia tekniikoita, työkaluja…
Yksittäisen rekrytointi-ilmoituksen funktio on samaan aikaan sekä lyhyttä että pitkää peliä. Lyhyellä tähtäimellä halutaan tehdä yrityksestä houkutteleva juuri niille tiettyä osaamista omaaville henkilöille. Pitkän tähtäimen…
Opi 7 päivässä löytämään asiakkaasi digikanavista –videokurssin seitsemännessä ja viimeisessä jaksossa keskitytään social sellingiin, eli sosiaaliseen myyntiin. Tämä strategia yhdistää henkilökohtaisen brändäyksen ja myynnin hyödyntämällä…
Videokurssin kuudennessa jaksossa keskitytään sosiaalisen median hyödyntämiseen B2B-markkinoinnissa. Sosiaalinen media tarjoaa erinomaisen mahdollisuuden löytää ja vakuuttaa potentiaalisia asiakkaita, mutta sen tehokas käyttö vaatii suunnitelmallisuutta ja…
Opi 7 päivässä löytämään asiakkaasi digikanavista –videokurssin viidennessä jaksossa syvennytään Googleen markkinointikanavana. Google on erinomainen työkalu asiakkaiden tavoittamiseen, sillä se perustuu käyttäjien hakuihin – ja…
Opi 7 päivässä löytämään asiakkaat digikanavista –videokurssin neljännessä jaksossa tutustutaan kanavakolmioon, joka auttaa hahmottamaan, missä digitaalisissa kanavissa asiakkaasi liikkuvat ja kuinka heidän valmiutensa tehdä ostopäätös…
Opi 7 löytämään asiakkaasi digikanavista –videokurssin kolmannessa jaksossa keskitytään rakentamaan ohittamatonta myyntipuhetta, joka vangitsee asiakkaiden huomion ja ohjaa heidät ostopolun alkuun. Kun digikanavissa kilpaillaan jatkuvasti…
Opi 7 päivässä löytämään asiakkaasi digikanavista –videokurssin -toisessa jaksossa keskitytään olennaiseen kysymykseen: kuka on asiakkaasi? Menestyksekäs digitaalinen markkinointi alkaa tarkasta kohderyhmän määrittelystä. Tässä osassa pureudumme…
Digitaalisen markkinoinnin merkitys B2B-sektorilla on kasvanut räjähdysmäisesti viime vuosina. Silti monille yrityksille on edelleen epäselvää, miten heidän asiakkaansa löytyvät ja tavoitetaan tehokkaasti digikanavien kautta. Tässä…
7 kohdan malli, kuinka löydät asiakkaasi digikanavista Yli 80 % B2B-päättäjistä on tavoitettavissa verkosta. Vaikka et itse olisikaan aktiivinen somekäyttäjä, voivat asiakkaasi olla siellä juuri…
Videokurssin viimeisessä jaksossa keskitytään käytännön toteutukseen: mitä työkaluja ja järjestelmiä tarvitaan UHLE-mallin onnistuneeseen toteutukseen. Vaikka teknologiat voivat tuntua aluksi monimutkaisilta, tämä jakso osoittaa, että jopa…