ASIAKKAIDEMME SAAVUTUKSIA – NÄIN YHTEISTYÖ SAA AIKAAN MUUTOKSEN

Millaista on tehdä yhteistyötä Verkkoaseman kanssa? Asiakkaamme kertovat omista kokemuksistaan ja siitä, millaisia konkreettisia tuloksia olemme yhdessä saavuttaneet. Tutustu referenssitarinoihin ja inspiroidu todellisista onnistumisista! 

Asiakastarina

Elinikäisen oppisen alusta MIFille

MIF eli Management Institut of Finland on Suomen johtava yksityinen työelämän kouluttaja, jonka brändejä ovat MIF Tutkinnot, Johtamistaidon Opisto JTO, Infor ja Fintra. MIFillä on n. 40 koulutusasiantuntijaa ja lähes 300 verkostokouluttajaa. ​ ​​ Verkkosivustolla on MIFille erittäin suuri merkitys, sillä asiakkaat etsivät verkosta tietoa…

Lue lisää

Asiakastarina

Promecon vanhentunut sivusto nykyaikaan

Promecon verkkosivusto oli tullut tiensä päähän. Sivusto oli vanhanaikainen – se näytti vanhalta, mutta erityisesti se oli teknisesti uudistamisen tarpeessa. Myöskään verkkosivustolla ollut sisältö ei…

Lue lisää

Asiakastarina

Omaleimainen verkkosivusto Koparille

Koparin koko brändi koki raikastuksen ja myös sivusto haluttiin uudistaa samassa yhteydessä niin tekniikan kuin ulkoisen ilmeen osalta.​ Vanha sivusto oli tukkoinen ja tekstipätkät olivat…

Lue lisää

Verkkoaseman asiantuntijat Panu, Marjo ja Riitta.Asiakastarina

Verkkoasema mukana Mekitecin digiloikassa

​ Mekitec Oy on kansainvälinen B2B- teknologiayritys, joka on viime vuosina kasvanut merkittävästi. Yritys tekee bisnestä ympäri maailmaa, mm. Kiinassa, Thaimaassa, Euroopassa ja Suomessa.  Yhteistyömme Mekitecin…

Lue lisää