Tietopankki

– INSPIRAATIOTA JA TYÖKALUJA MARKKInointiin

Haluatko syventää osaamistasi ja löytää uusia näkökulmia markkinointiin? Tietopankistamme löydät kattavan kokoelman artikkeleita, oppaita, podcastjaksoja, videoita ja webinaareja, jotka auttavat sinua ymmärtämään ja hyödyntämään markkinointia entistä tehokkaammin. 

Mistä haluat oppia?

Video

Yrityksen tunnettuuden lisääminen

Uutiskirjeitämme ei avata – mikä neuvoksi? 

Uutiskirjeet ovat tehokas tapa pitää yhteyttä asiakkaisiin ja rakentaa pitkäaikaisia suhteita. Jos uutiskirjeitä ei kuitenkaan avata, niiden potentiaali jää hyödyntämättä. Tässä artikkelissa käymme läpi neljä…

Lue lisää

Video

Yrityksen tunnettuuden lisääminen

Miten muuttaa verkkosivukävijät liideiksi? 

Monet yritykset kohtaavat haasteen, jossa verkkosivuille saadaan kävijöitä, mutta nämä eivät muutu liideiksi eli potentiaalisiksi asiakkaiksi. Tämä ongelma voidaan ratkaista strategisella lähestymistavalla, joka keskittyy unelma-asiakkaan…

Lue lisää

Video

Yrityksen tunnettuuden lisääminen

Miten saada näkyvyyttä 0 € budjetilla?

Monet yritykset kohtaavat tilanteen, jossa markkinointibudjetti on pieni tai olematon. Tämä ei kuitenkaan tarkoita, että näkyvyyden saavuttaminen olisi mahdotonta. Digitaalisissa kanavissa voi tehdä paljon ilman…

Lue lisää

Mikko, Tuomas ja Marjo.Video

Yrityksen tunnettuuden lisääminen

Mitä hyötyä markkinoinnin automaatiosta on? 

Markkinoinnin automaatio on nykyaikainen työkalu, joka tehostaa markkinointia ja myyntiä vähentämällä manuaalista työtä, parantamalla viestinnän tarkkuutta ja tarjoamalla arvokasta tietoa asiakasprosessista. Mutta mitä konkreettisia hyötyjä…

Lue lisää

Tiina ja Riikka.Video

Yrityksen tunnettuuden lisääminen

Miten päästä alkuun digimarkkinoinnissa? 

Monille yrityksille digimarkkinoinnin aloittaminen voi tuntua haastavalta etenkin, jos aiempaa kokemusta ei ole. On tärkeää lähestyä asiaa suunnitelmallisesti ja keskittyä oikeisiin asioihin oikeassa järjestyksessä. digimarkkinoinnin…

Lue lisää

Video

Yrityksen tunnettuuden lisääminen

Hakukoneoptimoinnin merkitys yrityksesi näkyvyydelle

Hakukoneoptimointi (SEO) on keskeinen osa digitaalista markkinointia, ja sen tavoitteena on parantaa verkkosivustosi näkyvyyttä hakukoneiden, erityisesti Googlen, luonnollisissa hakutuloksissa. Tämä on erityisen tärkeää, sillä jopa…

Lue lisää

Video

Yrityksen tunnettuuden lisääminen

Miksi B2B-yritysten kannattaa näkyä somessa? 

B2B-yrityksissä sosiaalisen median hyödyntämistä saatetaan toisinaan kyseenalaistaa. Ajatellaan, että some on enemmän kuluttajien kanava, eikä sillä ole merkitystä yritysten välisessä liiketoiminnassa. Todellisuudessa sosiaalinen media on…

Lue lisää

Video

Yrityksen tunnettuuden lisääminen

Milloin markkinointi on akuuttia? 

Markkinointi nähdään yrityksissä usein tärkeänä, mutta ei kiireellisenä toimintona. Tämä ajattelutapa voi kuitenkin aiheuttaa haasteita erityisesti tilanteissa, joissa yrityksellä on äkillinen tarve uusille asiakkaille tai…

Lue lisää

Panu ja TuomasValmennus

Yrityksen tunnettuuden lisääminen

Linkitykset ovat hakukoneoptimoinnin polttoaine

Näin rakennat vahvan verkkomaineen Hakukoneoptimointi ei ole pelkkää teknistä säätöä tai sisältöjen kirjoittamista. Yksi tärkeimmistä, mutta usein unohdetuista osa-alueista on linkitys, ja sen kautta rakentuva…

Lue lisää

Valmennus

Yrityksen tunnettuuden lisääminen

Näin hakusanat muuttuvat yhteydenotoiksi 

Hakukoneoptimoinnin ytimessä on yksi kysymys: miten asiakkaasi etsivät tietoa?  Jos osaat vastata siihen, voit rakentaa sisältöjä, jotka löytyvät Googlesta, ja jotka tuovat verkkosivustollesi juuri oikeanlaista…

Lue lisää

Valmennus

Myynnin kasvattaminen

Kulusta investoinniksi: Persoona peliin

Miksi persoonan merkitys on niin suuri? Yritykset eivät herätä tunteita samalla tavalla kuin ihmiset. Kun yritys tuo esille kasvot, sen viestit muuttuvat henkilökohtaisemmiksi ja helpommin…

Lue lisää