Haluatko syventää osaamistasi ja löytää uusia näkökulmia markkinointiin? Tietopankistamme löydät kattavan kokoelman artikkeleita, oppaita, podcastjaksoja, videoita ja webinaareja, jotka auttavat sinua ymmärtämään ja hyödyntämään markkinointia entistä tehokkaammin.
verkkosivut askel askeleelta – Mitä jokaisen verkkosivuja uudistavan pitäisi tietää projektin kulusta? MIKSI ET SIIS PITÄISI VERKKOSIVUJASI AJANTASAISINA JA TOIMIVINA? Koska verkkosivu-uudistus on aina suuri…
Duunissa Verkkoasemalla Kuka olet? Kuvaile itseäsi lyhyesti. Olen 41-vuotias teinipojan isä. Olen kotoisin Vantaalta, mutta muutin Ouluun reilu 10 vuotta sitten. Harrastan monipuolisesti urheilua vapaalaskusta…
Moderni myyntityö vaatii priorisointia, ja yksi tärkeimmistä kysymyksistä kuuluu: Mihin myyjien tulisi käyttää aikaansa? Tämä on myös Myyntijohtajan tiekartta -videokurssin päätösjakson teema. Jakson ydinviesti on…
B2B-myynnissä on suuri ero sillä, lähestytkö asiakasta rahastajan vai aidon myyjän roolissa. Myyntijohtajan tiekartta -videokurssin viidennessä jaksossa pohditaan, mitä tarkoittaa olla asiakaskeskeinen myyjä ja miten…
Liidien laatu ja määrä ovat jatkuva haaste B2B-myyntiorganisaatioille. Neljännessä jaksossa Myyntijohtajan tiekartta moderniin myyntiin -videokurssista käsitellään tätä ongelmaa ja pohditaan, miten myynti voi onnistua paremmin,…
Mitä asiakkaasi arvostaa eniten? Tämä on kysymys, johon jokaisen myyjän tulisi löytää vastaus. Myyntijohtajan tiekartta -videokurssin kolmannessa jaksossa syvennytään siihen, miten myyjät voivat tavoittaa ja…
Asiakaskeskeisessä myynnissä on tärkeää ymmärtää yksi perusasia: asiakas ei halua ostaa. Tämä ei tarkoita, että asiakkaalla ei olisi tarpeita tai haaveita, vaan että hän haluaa…
Modernissa myyntityössä yksi keskeisimmistä kysymyksistä on: Mikä on tarpeeksi? Tämä on myös ensimmäinen aihe Myyntijohtajan tiekartta -videokurssissa, joka pureutuu myynnin tehokkuuden haasteisiin ja mahdollisuuksiin. Tässä…
Joko olet löytänyt vastaukset kuuteen myynnin kannalta kriittiseen kysymykseen? B2B-myynti on ollut nopeassa murroksessa, kun poikkeusaika vaatii välittömästi uusia tapoja toimia. Messujen peruuntuessa ja ”face-to-face”-tapaamisten…
Palvelumuotoilulla tarkoitetaan palveluiden kehittämiseen luotua mallia, joka yhdistää luovan ja rationaalisen ajattelun. Tärkeää siinä on asiakaslähtöisyys ja ihmisten osallistaminen. Kukaan ei mieti ratkaisuja yksin, vaan…
Hakukoneoptimointi on prosessi, jossa verkkosivustoa muokataan Googlen sääntöjen ja ohjeistusten mukaiseksi ja palkkiona Google antaa parempia orgaanisia eli luonnollisia (ei maksullisilla) hakukonesijoituksia. Googlen ohjeistusten on…
Ympäristöystävällisyydestä tulee helposti mieleen vain matkustus ja polttoaineet, ehkä lihansyönti ja kierrätys. Harva tulee ajatelleeksi, kuinka paljon sähköä kuluu internetiin ja sen ylläpitämiseen. Joka kerta,…
Yrityksiä, jotka tekevät verkkosivuja WordPressillä, on Suomessa paljon. Toimittajien koko vaihtelee freelancereista 8-numeroisia lukuja liikevaihtoa tekeviin ja +100 henkilöä työllistäviin yritysiin. Yhtä lailla omia verkkosivujaan,…
Duunissa Verkkoasemalla Kuka olet? Kuvaile itseäsi lyhyesti. Olen Venla Kärki. Olen kotoisin Kemistä ja nykyisin asustelen Oulussa aviopuolisoni ja maailman tärkeimmän Ulpu-koiran kanssa. Miten ja…