LinkedIn on liike-elämän suosituin sosiaalisen median kanava. Koska siellä on mahdollista tavoittaa yrityselämän päättäjiä, se tietenkin kiinnostaa myyjiä ja markkinoijia.
LinkedIn kuitenkin kehittyy ja muuttuu jatkuvasti, mutta miten? Mikä on tärkeää LinkedIn:ssä vuonna 2020?
- Sisältömarkkinointi. Edelleen, sisältö ratkaisee pelin. Tekstisiällön lisäksi kannattaa hyödyntää videoita, niin natiivilatauksina kuin livelähetyksinäkin. Myös tiedostojen jakaminen on mahdollista.
- LinkedIn mahdollistaa jatkossa viestinnän määrätietoisen mittaamisen. Pelkän verkostoitumisen sijaan, tällekin kanavalle voidaan asettaa selkeitä (kaupallisia) tavoitteita.
- Mainonnan kohdentamisen uudet mahdollisuudet.
Tsekkaa digivinkit tuoreena Verkkiksen YouTube-kanavalta!