Järjestelmillä tehoa myyntiin

Yrityksesi myynnin ja markkinoinnin softat koostuvat esimerkiksi verkkosivuista, verkkokaupasta, markkinoinnin automaatiotyökalusta ja CRM:stä sekä taloushallinnon järjestelmästä ja varaston hallinnasta. Dataa ja kontaktejakin kertyy hyvin eri laareihin, mutta niiden hyötykäyttö myynnin välineenä on työlästä. Hajautetun tiedon keräämiseen perustetaan tyypillisesti excel, jota kierrätetään henkilöltä toiselle, jotta kokonaiskuvasta saadaan käsitys. Kuulostaako tutulta toimintatavalta sisäisen myynti- tai markkinointipalaverin lähestyessä?

Kannustamme arvioimaan rutiinitöiden määrää, työn tehokkuutta ja järjestelmäruletin aiheuttamaa tuskastumisen tasoa.

Myynnin dataflow

Järjestelmien integraatioilla myynti voi keskittyä olennaiseen

Voisivatko myyjäsi datan ristiin vertailun sijaan käyttää aikansa paremmin – esimerkiksi segmentoidun ja suodatetun myyntikontaktin lämmittämiseen kohti kauppaa. Integraatioilla saat softasi ominaisuudet käytetty täysimääräisesti hyväksesi, jotta markkinointisi ja myyntisi saisi pohjan sujuvalle toiminnalle.

Rajapintaratkaisuilla saatavia etuja:

  1. Tiedonhaku

    Rajapinnat mahdollistavat koneellisen eli tehokkaan tiedon hakemisen ja jalostamisen.

  2. Tiedon jalostaminen

    Tieto voidaan jalostaa myyjiä varten hyödylliseen muotoon esim. CRM:ään.

  3. Ohjaaminen

    Myynnin johtaminen onnistuu tehokkaasti ja suunnitelmallisesti.

  4. Raportointi

    Raportointi eri määreillä onnistuu helposti ja nopeasti, joko CRM:ssä tai muussa Business Intelligence (BI) -järjestelmässä

  5. Laajennettavuus

    Puutteita voidaan täydentää helposti käytettävissä olevilla työkaluilla tai liittämällä muita ratkaisuja kylkeen täydentämään lopputulosta

  6. Älykkyys

    Myyntiin ja siten myös ostamiseen tulee älyä, mikä parantaa kaikkien arvoketjuun osallistuvien resursointia.

  7. Tieto yhdessä osoitteessa

    Eri järjestelmiin kirjautumisen sijaan tieto saadaan yhdestä paikasta (esim. CRM:stä) ja tehdyt kirjaukset välittyvät kaikille.

  8. Tehokkuus

    Tulevaisuudessa pärjäävät ne, jotka voivat tehostaa toimintaa resurssien niuketessa.

  9. Työaika olennaiseen

    Yrityksen merkittävin resurssi on ihmiset, he tarvitsevat oikeat työkalut tehokkaaseen tekemiseen.

Olemme reilun kahdenkymmenen vuoden ajan tehneet verkkopalveluiden ja ohjelmistojen lisäksi integraatioita ja rajapintoja järjestelmien välille. Palvelussamme ohjelmistojen ei tarvitse olla meidän tekemiämme, mutta silti viritämme ne palvelemaan hiljaisiksi myynnin apulaisiksi. Jos tarvitset esimerkiksi valmiiksi suodatettuja myyntiliidejä tai automaattista markkinointia, anna meidän auttaa. Olemme ketteriä ja selkokielisiä ammattilaisia, ja ymmärrämme liiketoiminnan lainalaisuudet.

Miten voimme auttaa?

Olemme yhdistäneet tämän järjestelmän Outlookiin. Kokeile toimivuutta ja varaa Jyrkin kalenterista aika keskustelulle, miten teidän käyttämät softat saadaan viritettyä 24/7 -myyntiapulaisiksi.

Jyrki Sundström

Sinua saattaisi kiinnostaa myös nämä