sisällöntuotanto

HANKI ENEMMÄN
NÄKYVYYTTÄ JA LIIDEJÄ

ALOITA TÄSTÄ!

Uudelleenmarkkinoinnilla pysyt asiakkaasi mielessä ja houkuttelet heitä kohti ostoa!

Miksi uudelleenmarkkinointi on tärkeää B2B-yrityksille?

Kun markkinoimme kohderyhmillemme somessa tai Googlessa, on tärkeää muistaa, että harva kohtaaminen päätyy suoraan ostoon tai yhteydenottoon. Uudelleenmarkkinoinnilla palautamme tulevat asiakkaamme esimerkiksi lisäarvosisältöjemme pariin. Uudelleenmarkkinoinnin avulla voimme kohdentaa mainontaa tarkasti riippuen siitä, millä verkkosivun osa-alueilla henkilöt ovat käyneet. Somessa uudelleenmarkkinointia voidaan toteuttaa myös sisältöihimme sitoutuneille, jotka ovat jo todennäköisemmin kiinnostuneita tarjoamistamme tuotteista tai palveluista.

Hyödyt

  1. Pysy tulevien asiakkaidesi mielessä. Palauta jo verkkosivuillasi kävijät uusien tai merkittävien sisältöjen pariin.
  2. Tarjoa lisää kiinnostavaa sisältöä. Tuotesivullasi vieraillut voisi olla mahdollisesti kiinnostunut myös muusta aiheeseen liittyvästä sisällöstä verkkosivuilla tai somekanavissa.
  3. Generoi liidejä. Ohjaa kävijöitä lataamaan opas tai esite, jättämään yhteydenottopyyntö tai liittymään uutiskirjetilaajaksi.
  4. Hyödynnä uudelleenmarkkinointia somen sisällä. Näytä uudelleenmarkkinointia esimerkiksi videoitasi katsoneille ja ohjaa heitä ylöspäin suppilossasi kohti ostoa.

Ei kaikkea kaikille – Kohdenna uudelleenmarkkinointisi oikein

B2B-yrityksille, jotka tarjoavat paljon erilaisia tuotteita tai palveluita, voi uudelleenmarkkinoinnin kohdentaminen olla haastavaa. Myös uudelleenmarkkinoinnissa kohdeyleisön ja viestin täytyy olla mietitty, jotta se herättää kiinnostusta ja saa ihmiset sitoutumaan. Entä ottaako yrityksesi hyödyn irti kaikkien kanavien tarjoamista uudelleenmarkkinointimahdollisuuksista?

Miten me se tehdään?

  1. Luomme tarvittavat mainostilit ja asennamme seurantakoodit verkkosivulle puolestasi.
  2. Valitsemme uudelleenmarkkinointiin sopivat sisällöt ja viestit sekä yleisöt niiden mukaan.
  3. Toteutamme uudelleenmarkkinointikampanjat LinkedInssa, Facebookissa, Instagramissa, Googlen palveluissa sekä näiden kanavien kumppaniverkostoissa.
  4. Analysoimme ja kehitämme markkinointia, jotta saisit lisää liidejä!