uudelleenmarkkinointi

Uudelleenmarkkinoinnilla
PYSYT ASIAKKAASI MIELESSÄ
ja houkuttelet heitä kohti ostoa!

ALOITA TÄSTÄ!

Miksi uudelleenmarkkinointi on tärkeää B2B-yrityksille?

Kun markkinoimme kohderyhmillemme somessa tai Googlessa, on tärkeää muistaa, että harva kohtaaminen päätyy suoraan ostoon tai yhteydenottoon. Uudelleenmarkkinoinnilla palautamme tulevat asiakkaamme esimerkiksi lisäarvosisältöjemme pariin. Uudelleenmarkkinoinnin avulla voimme kohdentaa mainontaa tarkasti riippuen siitä, millä verkkosivun osa-alueilla henkilöt ovat käyneet. Somessa uudelleenmarkkinointia voidaan toteuttaa myös sisältöihimme sitoutuneille, jotka ovat jo todennäköisemmin kiinnostuneita tarjoamistamme tuotteista tai palveluista.

Hyödyt

  1. Pysy tulevien asiakkaidesi mielessä. Palauta jo verkkosivuillasi käyneet uusien tai merkittävien sisältöjen pariin.
  2. Tarjoa lisää kiinnostavaa sisältöä. Tuotesivullasi vieraillut voisi olla mahdollisesti kiinnostunut myös muusta aiheeseen liittyvästä sisällöstä verkkosivuilla tai somekanavissa.
  3. Generoi liidejä. Ohjaa kävijöitä lataamaan opas tai esite, jättämään yhteydenottopyyntö tai liittymään uutiskirjetilaajaksi.
  4. Hyödynnä uudelleenmarkkinointia somen sisällä. Näytä uudelleenmarkkinointia esimerkiksi videoitasi katsoneille ja ohjaa heitä ylöspäin suppilossasi kohti ostoa.

Ei kaikkea kaikille – Kohdenna uudelleenmarkkinointisi oikein

B2B-yrityksille, jotka tarjoavat paljon erilaisia tuotteita tai palveluita, voi uudelleenmarkkinoinnin kohdentaminen olla haastavaa. Myös uudelleenmarkkinoinnissa kohdeyleisön ja viestin täytyy olla mietitty, jotta se herättää kiinnostusta ja saa ihmiset sitoutumaan. Entä ottaako yrityksesi hyödyn irti kaikkien kanavien tarjoamista uudelleenmarkkinointimahdollisuuksista?

Lataa B2B-yrityksen someopas
DIGIMYYNNIN ASIANTUNTIJANÄKEMYS!
Haluatko oppia tekemään itse?

1

Luomme tarvittavat mainostilit ja asennamme seurantakoodit verkkosivulle puolestasi.

2

Valitsemme uudelleenmarkkinointiin sopivat sisällöt ja viestit sekä yleisöt niiden mukaan.

3

Toteutamme uudelleenmarkkinointikampanjat LinkedInissä, Facebookissa, Instagramissa, Googlen palveluissa sekä näiden kanavien kumppaniverkostoissa.

4

Analysoimme ja kehitämme markkinointia, jotta saisit lisää liidejä!

Verkkiksen asiakkaat menestyvät

Referenssi Pintamestarit Myyvillä verkkosivuilla enemmän liidejä!
Haluttiin, että yksi toimittaja hallitsisi meidän koko digimarkkinoinnin palettia ja tekisi asioita juuri meidän parhaaksi. Verkkiksen tekemisestä meillä on kokoajan semmoinen tunne, että hommat etenevät reippaasti kohti tavoitteita!
SAMULI MIKKONEN osakas, Suomen Juristit Oy

DIGIMYYNNIN ASIANTUNTIJANÄKEMYS!

Saat käyttöösi konseptin, jolla muutat markkinointisi kulusta investoinniksi.

Haluatko vapauttaa myyjiesi ajan liidien metsästämisestä ja kylmäsoittelusta olennaiseen? Anna myyntitiimillesi mahdollisuus käyttää koko kapasiteettinsa asiakkaiden kohtaamiseen ja siirrä liidien louhiminen digimarkkinoinnin tehtäväksi!

Mutta miten tämä voisi toimia juuri sinun bisneksessäsi?

Selvitä asia ja tilaa 45 minuutin yrityskohtainen asiantuntijanäkemys!

Valmistelemme näkemyksemme etukäteen ja saat materiaalin käyttöösi Teams-tapaamisen jälkeen. Näkemys on 100 % veloitukseton eikä sido sinua mihinkään. Arvo 790 €.

 

Aloita tästä!