Pysy asiakkaasi mielessä! 

Kun somessa tai googlessa markkinoidaan kohderyhmille, on tärkeää muistaa, että harva kohtaaminen päätyy suoraan ostoon tai yhteydenottoon. Tämä on totta erityisesti B2B-bisneksessä. Uudelleenmarkkinoinnilla palautetaan verkkosivukävijät takaisin esimerkiksi lisäarvosisältöjen (linkki) pariin. Uudelleenmarkkinoinnin avulla voidaan kohdentaa mainontaa tarkasti riippuen siitä, millä verkkosivun osa-alueilla henkilöt ovat käyneet. Somessa uudelleenmarkkinointia voidaan toteuttaa myös sisältöihin sitoutuneille, jotka ovat jo todennäköisemmin kiinnostuneita tarjotuista tuotteista tai palveluista.

Ei uutta, vaan uudestaan!

1

Pysy mielessä.

Palauta jo verkkosivuillasi käyneet uusien tai merkittävien sisältöjen pariin.

 

2

Tarjoa lisää kiinnostavaa sisältöä.

Tuotesivullasi vieraillut voisi olla mahdollisesti kiinnostunut myös muusta aiheeseen liittyvästä sisällöstä verkkosivuilla tai somekanavissa.

3

Generoi liidejä.

Ohjaa kävijöitä lataamaan opas tai esite, jättämään yhteydenottopyyntö tai liittymään uutiskirjetilaajaksi.

4

Hyödynnä uudelleenmarkkinointia somen sisällä.

Näytä uudelleenmarkkinointia esimerkiksi videoitasi katsoneille ja ohjaa heitä ylöspäin suppilossasi kohti ostoa.

Näin me sen teemme!

  1. Luomme tarvittavat mainostilit ja asennamme seurantakoodit verkkosivulle puolestasi. 

  2. Valitsemme uudelleenmarkkinointiin sopivat sisällöt ja viestit sekä yleisöt niiden mukaan. 

  3. Toteutamme kampanjat LinkedInissä, Facebookissa, Instagramissa, Googlen palveluissa.

  4. Analysoimme ja kehitämme markkinointia, jotta saisit lisää liidejä! 

Uudelleenmarkkinointi -kampanja osana tuloksellista digimarkkinointia! 

Miten yrityksesi pysyisi paremmin asiakkaittesi mielessä?

Varaa juttuhetki kasvujohtaja Riikka Pohjasen kanssa! 

Riikka Pohjanen

SINUA SAATTAISI KIINNOSTAA MYÖS NÄMÄ