5.11.2019

Marketingtech #4 | CRM on myynnin ja markkinoinnin yhteinen työkalu

Tiedätkö, miksi CRM on monipuolinen työkalu?

CRM on tärkeä työkalu asiakastietojen hallinnassa, sillä saat kerättyä työkaluun tärkeimmät yritykset ja henkilöt sekä dokumentoitua myyntiprosessin historian. Myynnin ja markkinoinnin lisäksi CRM on tärkeä työkalu myös johdolle.

Työtehtävästäsi riippumatta onkin olennaista ymmärtää CRM-työkalujen perusteet. Tällä videolla Jyrki Sundström demoaa sinulle vaihe vaiheelta, kuinka saat lisättyjä tietoja CRM:ään manuaalisesti. Lisäksi opit, mitä asioita kannattaa puntaroida CRM:n valinnan yhteydessä.

Tilaa blogit
Analytiikka asiakaskokemus b2b b2b-myynti b2b markkinointi CRM digitaalinen markkinointi digitalisaatio DO2018 hakukonemainonta hakukoneoptimointi henkilöstö henksublogi ihandiginä integraatio Intranet Intrexx kaupallinen ehdotus Laskeutumissivu marketing it markkinoinnin automaatio markkinointi markkinointistrategia markkinointiteknologia myynti northern glow Ohjelmistot palvelut rekrymarkkinointi salesvation sisällöntuotanto sisältömarkkinointi somestrategia Sosiaalinen media Sähköinen liiketoiminta Testaus Tietoturva tulevaisuus uutiskirje verkkokauppa verkkosivut videotuotanto WooCommerce Wordpress Yrittäjyys