#Verkkisläiset – tarinoita ruudun takaa: Tiina-Liina

19.2.2021

  Nimi: Tiina-Liina Lybeck (kuvassa oikealla ylhäällä) Titteli: Digitaalisen markkinoinnin trainee  Supervoima: Hirveän hyvä ottamaan päiväunia ja puhumaan paljon ilman että happi loppuu kesken  Koulutus: Leipuri-kondiittori, tuleva Tietojenkäsittelyn Tradenomi vm. 2021  #verkkisläinen: Syyskuusta 2020  Lempinimi: Tine  Motto: “Etiäpäin” sanoi Mummo lumessa  Fun fact: Keräilen peliaiheisia oheistuotteita ja osaan Aladdin-elokuvan kokonaan ulkoa    Duunissa Verkkoasemalla Kuka olet? Kuvaile itseäsi lyhyesti? 25-vuotias tauotta höpöttävä Duracell-pupu, (toivottavasti)… Lue lisää

Mihin B2B-myyjän kannattaa käyttää aikansa? | Vieraana Kimmo Heikkilä

21.10.2020

Tarvitseeko myyjällä olla supervoimia tehdäkseen tulosta, vai selviääkö ilman? Entä mitkä ovat ne lähtökohdat, jotka jokaisen myyjän tulee huomioida? Se selviää Ihan Diginä -sarjan toisessa jaksossa, jossa vieraana on Kimmo Heikkilä Bitfactorilta. Jaksossa pohditaan mihin B2B myyjien tulisi käyttää aikansa, ja mitä myyjän tulee ottaa huomioon työssään. Luvassa myös vinkkejä… Lue lisää

Oikeat toimitusjohtajat eivät ole Googlessa | Vieraana Sami Heikkilä

1.10.2020

Ensimmäisessä Ihan Diginä jaksossa puhutaan siitä, missä kanavissa B2B-asiakkaita kannattaa lähteä tavoittelemaan. Videolla mukana Nordean aluejohtaja Sami Heikkilä, jonka kanssa pallotellaan ajatuksia B2B-myynnistä ja sen eroista kuluttajamyynnin kanssa. Keskustelussa käydään läpi myös sitä, millaisia ominaisuuksia hyviltä myyjiltä odotetaan

Konsultin kurmotettavana!

16.6.2020

Mitä tapahtuu kun konsultti käy toisen konsultin konsultoitavana? Tapahtuu herääminen siihen, että omakaan sisältö ja asiantuntijuus ei ole aina täydellistä, vaan tasonnoston voi tehdä itsellekin! Inbound-markkinonnissa myynnin jääminen sivurooliin on tavallinen vaiva, sillä useimmiten keskitytään liikaa oman asiantuntijuuden jakamiseen ja asiakkaan ongelmien esiinnostamiseen ja unohdetaan se pääasia, millä ongelmat ratkaistaisiin!… Lue lisää

Miten eroat pölynimurikauppiaasta?

10.6.2020

Asiakas on käynyt verkkosivuilla ja jättänyt sinne itsestään jäljen. Sinä soitat heti perään ja myyt. Kuulostaako tutulta? Moni ei ole lähtökohtaisesti ostohousut jalassa, vaan tulevia asiakkaita täytyy hieman lämmitellä. Mieti hetki seuraavia kysymyksiä: Löytävätkö asiakkaat verkkosivuillesi? Miten alat rakentamaan luottamusta asiakkaaseen, jotta hän kiinnostuu tuotteestasi? Ahdisteletko asiakastasi heti kun hän… Lue lisää

Kädenlämmintä vai tulikuumaa?

2.6.2020

Lenkkipolulta löytyy tänään neljä lääkettä B2B-yritysten somevaivoihin! B2B-yritysten somekanavien valloitus jää usein pelkäksi yritykseksi, sillä taustalta puuttuu joko osaaminen, tai halu ja kyky luoda kiinnostavaa sisältöä, joka tuottaa tuloksia. 1. Satsaa sisältöön. Kädenlämpö on leipoessa kiva juttu, mutta tekstiä tuottaessa sisältö vastaa lähinnä puhelinluetteloa, jos inspiraatio on löytynyt taikinakulhon lämpötilasta…. Lue lisää

Ilmainen digimyynnin asiantuntijan näkemys
Hyödynnä liidisi tehokkaasti
Tämä on parasta mitä minulle on tapahtunut sitten Hartwallin ananasjaffan! Ja ananasjaffa on muuten törkeen hyvää.
ANTTI NIITTYVIITA toimitusjohtaja, Prove Expertise Oy