02.10.2019

LinkedIn vuonna 2020? Äänessä Tom Laine ja Tiina Räisänen

LinkedIn on liike-elämän suosituin sosiaalisen median kanava. Koska siellä on mahdollista tavoittaa yrityselämän päättäjiä, se tietenkin kiinnostaa myyjiä ja markkinoijia.

LinkedIn kuitenkin kehittyy ja muuttuu jatkuvasti, mutta miten? Mikä on tärkeää LinkedIn:ssä vuonna 2020?

  1. Sisältömarkkinointi. Edelleen, sisältö ratkaisee pelin. Tekstisiällön lisäksi kannattaa hyödyntää videoita, niin natiivilatauksina kuin livelähetyksinäkin. Myös tiedostojen jakaminen on mahdollista.
  2. LinkedIn mahdollistaa jatkossa viestinnän määrätietoisen mittaamisen. Pelkän verkostoitumisen sijaan, tällekin kanavalle voidaan asettaa selkeitä (kaupallisia) tavoitteita.
  3. Mainonnan kohdentamisen uudet mahdollisuudet.

Tsekkaa digivinkit tuoreena Verkkiksen YouTube-kanavalta!

Tiina Räisänen

Tiina Räisänen on Verkkiksen toimitusjohtaja, taivaisiin kurottaja ja digitekijä. Intohimon kohteina ovat mm. moderni johtaminen, inbound-markkinointi, kirjoittaminen & sisällöntuotanto ja perinteinen sekä sosiaalinen myyntityö.

Seuraa kirjoittajaa myös somessa:

Tilaa blogit
Analytiikka asiakaskokemus CRM digitaalinen markkinointi digitalisaatio DO2018 hakukonemainonta hakukoneoptimointi henkilöstö Internet Intranet Intrexx Laskeutumissivu marketing it markkinoinnin automaatio markkinointiteknologia myynti northern glow ohjelmistosuunnittelu Ohjelmistot palvelut salesvation sisältömarkkinointi Sosiaalinen media Sähköinen liiketoiminta Testaus Tietoturva tulevaisuus verkkokauppa Verkkosivut Yrittäjyys

Kaikki blogit