Onnistunut verkkosivuprojekti -opas

22.6.2020

Onnistunut verkkosivuprojekti – avaimet onneen Verkkosivut ovat oma mediasi Verkkosivusto on oma mediasi – toisin kuin sosiaalisen median sivut, vastaat täysin sen sisällöstä ja olemassaolosta. Parhaimmillaan verkkosivusi on 24/7 palveleva liidikoneisto. Verkkosivuilla voit vuorovaikuttaa tulevan asiakkaasi kanssa haluamallasi tavalla Joten miksi ei pitäisi niitä ajantasaisina ja toimivina? Verkkosivu-uudistus on aina… Lue lisää

Ladattavan oppaan pohja

7.5.2020

Tee asiantuntijaopas myyntifunnelia varten! ”Oppaan graafinen suunnitteleminen on liian aikaavievää puuhaa.” Ei ole enää! Ladattavan opaspohjamme avulla voit luoda yrityksellesi helposti lähestyttävän oppaan, jonka avulla asiakkaasi saa jotain arvokasta ilmaiseksi ja sinä saat uuden liidin myyntifunneliisi. Teimme opaspohjan PowerPointilla, jotta sen muokkaaminen olisi mahdollisimman helppoa ja mahdollisimman monella olisi käytettävissään… Lue lisää

Miten monistat myyntiäsi -työkirja

15.4.2020

Miten monistat myyntiäsi? ”Juuri meidän toimialalla myyntityö on erityistä ja onnistuu ainoastaan henkilökohtaisen myyntityön avulla.” Kuulostaako tutulta? Haluatko murtautua ulos uskomuksistasi? Voisiko digimarkkinointi aidosti tukea perinteistä myyntityötä ja näin ollen monistaa myynnin mahdollisuuksiakin? Me Verkkiksellä ollaan työskennelty aiheen parissa parikymmentä vuotta ja haluamme paljastaa salaisuutemme myös sinulle. Työkirjaan on tiivistetty… Lue lisää

Mutta mitä tapahtui liideille?

8.4.2020

Mutta mitä tapahtui liideille? 7 vinkkiä miten varmistat, etteivät markkinointieurot valu viemäriin. Markkinoinnin ydintavoite on auttaa yrityksen myyntiä onnistumaan. Tämän onnistumista voidaan mitata markkinoinnin tuottamien liidien lukumäärällä. Liidit tarkoittavat markkinoinnin keräämiä tunnistettuja kontakteja, jotka ovat osoittaneet kiinnostusta kaupalliseen keskusteluun. Myynnin kasvuun vaikuttavat: Saatujen liidien lukumäärä Liidien laatu Liidien aktiivinen eteenpäin… Lue lisää

Somestrategia-työkirja – Mitkä ovat B2B-yrityksen tärkeimmät kanavat?

4.3.2020

Mitkä ovat B2B-yrityksen tärkeimmät kanavat? Facebook, LinkedIn, Twitter, TikTok.. Kanavavaihtoehtoja on valtavasti mutta aikaa rajatusti. Missä kanavissa tulisi olla mukana? Teimme työkirjan, johon on listattu ne kanavat, joista B2B-yritykset tyypillisimmin hyötyvät eniten. Tee myös nämä asiat ennen kanavien käyttöönottoa! Kuka olet? Määrittele yrityksesi ydinviesti. Ketkä ovat asiakkaitasi? Kuvaile tärkeimmät ostajapersoonat. Miten autat asiakkaitasi? Sisältöstrategia määrittelee ne tärkeimmät teemat,… Lue lisää

Sisältö ratkaisee! Eikö asiakasta kiinnosta markkinointiviestisi?

26.11.2019

Sisältö ratkaisee! Eikö asiakasta kiinnosta markkinointiviestisi? Asiantuntijamme paljastavat tavan tuottaa houkuttelevaa sisältöä! Mikä on se kaikkein vaikein asia yritysten digimarkkinoinnissa? Se ei ole teknologioiden hyödyntäminen tai sosiaalisen median vähäinen käyttö. Vaikein asia on onnistua tuottamaan asiakasta kiinnostavaa sisältöä. Sisällön pitäisi pystyä Herättämään huomio Auttamaan ja tuottamaan lisäarvoa Rakentamaan luottamusta Tasapaksusta… Lue lisää

Miten digimarkkinointia voisi hyödyntää juuri sinun bisneksessäsi?

5.11.2019

Tuntuuko siltä että yrityksesi laatima digistrategia yskii, eikä asiakkaita löydä suurennuslasillakaan? Ei hätää! Olemme laatineet kätevän ja helposti omaksuttavan REANE-työkirjan, jonka viiden kohdan avulla pystyt tarkistamaan oman yrityksesi digistrategian:  Reach – Tavoita kohderyhmäsi  Engage – Sitouta yleisösi  Activate – Kerää liidejä  Nurture – Hoivaa kohti kauppaa  Enhance – Käytä aikasi… Lue lisää

Varmista että verkkosivusi palvelvat asiakastasi yhtä sujuvasti kuin sinä itse!

22.10.2019

VARMISTA, ETTÄ VERKKOSIVUSI PALVELEVAT ASIAKASTASI YHTÄ SUJUVASTI KUIN SINÄ ITSE! Onko verkkopalvelusi oikeasti käyttäjäystävällinen? Julkisella sektorilla toimivien verkkopalveluiden tulisi olla, sillä syyskuussa 2019 EU:n saavutettavuusdirektiivi ja sitä seuraava lainsäädäntö astui voimaan ja ne määrittelevät raamit sille, mikä todella on käyttäjäystävällinen verkkopalvelu. Saavutettavuus ei ole pelkästään sitä, että sivusto näyttää visuaalisesti… Lue lisää

YouTubeen ladataan 400 tuntia uutta videosisältöä joka minuutti.

5.11.2018

YOUTUBEEN LADATAAN 400 TUNTIA VIDEOSISÄLTÖÄ JOKA MINUUTTI. Varmista, ettei sisältösi huku joukkoon ja ota käyttöön nämä 5 vinkkiä näkyvyytesi parantamiseksi! YouTube-videoiden optimointiopas on tuhti opas niille, jotka jakavat videosisältöä YouTubessa. YouTube on yhä suositumpi sosiaalisen median kanava, johon ladataan 400 tuntia uutta videosisältöä joka minuutti. Näkyvyyden saaminen on siis haastavaa…. Lue lisää

Väistä tyypillisimmät virheet yrityksesi verkkosivujen uudistamisessa.

1.6.2018

VÄISTÄ TYYPILLISIMMÄT VIRHEET YRITYKSESI VERKKOSIVUJEN UUDISTAMISESSA 12 vinkin avulla säästät rahaa ja hermoja! 12 kohdan mittainen verkkosivujen uudistamisen opas B2B-yrityksille. Paljastamme parhaat käytännöt, jotka olemme keränneet 20 toimintavuotemme aikana. B2B-yrityksen verkkosivut on tuhti opas niille, joille verkkosivu-uudistus on ajankohtainen. Opas kuljettaa sinut 12-vaiheisen prosessin läpi ja paljastaa kahdenkymmenen vuoden aikana… Lue lisää

Yrittäjä! Tiesitkö jo nämä 4 peruspilaria, joiden varaan rakentuu tuloksellinen digimarkkinointi?

4.5.2018

YRITTÄJÄ! Tiesitkö jo nämä 4 peruspilaria, joiden varaan rakentuu tuloksellinen digimarkkinointi? Olemme keskellä digitalisaation ja asiakkaiden ostokäyttäytymisen muutosta, joka aiheuttaa myllerrystä niin markkinoinnissa, myynnissä kuin asiakkaan palvelemisessakin. Jotta yrityksen markkinointi olisi tuloksellista, tulee markkinoinnin kokonaisuuden olla hallinnassa. Kokosimme kattavan jokaiselle yrittäjälle sopivan oppaan, jolla moderni markkinointi on helppo ottaa haltuun,… Lue lisää

Kylmäsoittelun kuolema.

27.4.2018

KYLMÄSOITTELUN KUOLEMA. Mitkä ovat ne 4 askelta, jotka johdattavat sinut kohti laadukkaampia liidejä? Myyntikenttä on muuttunut radikaalisti ja B2B-asiakkaat ovat nykyisin valistuneita ja aktiivisia ostajia, jotka tietävät mitä etsivät. Osaatko sinä myyjänä vastata muuttuneeseen ostokäyttäytymiseen? Uusi toimintatapa vaatii markkinoinnin ja myynnin yhdistämistä sekä asiakkaan ymmärtämistä. Lataa ilmainen opas ja opi neljä… Lue lisää

DIGIMYYNTIIN ASIANTUNTIJAN NÄKEMYSTÄ!
Yhdistä softasi!
yhdistää softasi - integraatiot
Tämä on parasta mitä minulle on tapahtunut sitten Hartwallin ananasjaffan! Ja ananasjaffa on muuten törkeen hyvää.
ANTTI NIITTYVIITA toimitusjohtaja, Prove Expertise Oy