Lisämyyntiä verkkokauppaa kehittämällä | Finnsvala Oy

Kärsämäkeläinen Finnsvala Oy valmistaa käytännöllisiä ja toimivia teknisiä alus- ja välikerrastoja, mutta heidän digimarkkinointinsa ei ollut tasolla, joka mahdollistaisi johdonmukaisen kasvun. Verkkokauppa-alusta oli huonosti toimiva, eikä yleinenkään saavutettavuus tai näkyvyys ollut halutulla tasolla.
Oli aika löytää sopiva kumppani, joka hoitaisi hommat niin, että verkkokauppa saataisiin toimimaan paremmin ja myynti rullaamaan. Varsinkin kun korona alkoi keväällä kurittamaan kivijalkakaupankäyntiä, tuli toimivasta verkkoakauppa-alustasta entistä tärkeämpi.

Verkkoasema valittiin tähän pestiin täytettyämme yrityksen kriteerit:
❤️ Paikallisuus
❤️ Palvelutarjonta
❤️ Osaaminen

Svalan tavoitteena on luonnollisesti lisäkaupan kerryttäminen, mutta yhdessä olemme panostaneet juuri verkkokaupan monikanavaiseen kehittämiseen mainonnan ja sisältöjen osalta. Olemme kehittäneet mainontaa testaamalla erilaisia vaihtoehtoja tehdyn digistrategian mukaisesti. Tulevaisuudessa panostamme asiakasyhteisön vahvistamiseen sekä vaikuttajamarkkinointiin. Verkkokaupan uudet kieliversiot mahdollistavat myös Svalan mahdollisen laajentumisen kansainvälisille markkinoille.

”Nyt olemme päässeet hyvin alkuun ja verkkokauppa on saatu merkittävään prosentuaaliseen kasvuun. Tärkeintä on se, että olemme lähteneet yhdessä tekemään niitä oikeita asioita!” kertoo Finnsvalan markkinoinnista ja viennistä vastaava Kimmo Aakko.

”Verkkoasema on luotettava ja kotoisan tuntuinen kumppani, jonka kanssa on helppo asioida.”

Vieraile Svalan verkkokaupassa!