Korporaatiolätinä
ei kiinnosta ketään!

ALOITA TÄSTÄ!

Sitouta asiakasta innostavalla sisällöllä

Tiedätkö mikä saa asiakkaasi syttymään ja luottamuksen heräämään? Kun tiedät millaisessa maailmassa asiakkaasi elää, osaat tuottaa juuri oikeanlaista markkinointiviestintää. Sisältöä tuleekin tuottaa tukemaan tulevaa asiakasta kaikissa ostopolun vaiheissa. Tämä tarkoittaa sitä, että jokaisella somepostauksella, uutiskirjeellä, verkkosivujen laskeutumissivulla ja blogilla on oma roolinsa asiakassuhteen luomisessa.

Hyödyt

  1. Kiinnostava sisältö herättää huomion.
  2. Hyvä sisältö auttaa ja tuottaa lisäarvoa.
  3. Sisällön tarkoitus on rakentaa luottamusta.

 

LATAA ILMAINEN SISÄLTÖ-OPAS B2B YRITYKSILLE!

 

Engage – yleisön sitouttaminen

Sisältömarkkinointi = Kiinnostavan, arvokkaan ja ostajan kannalta relevantin sisällön luominen, jonka tavoitteena on houkutella haluttua yleisöä. Kun tämä on tehty oikein, se helpottaa myyjää ja ostajan välisen luottamuksen synnyttämistä. Ja kuten tiedämme, luottamuksen olemassaolo helpottaa yhteistyön synnyttämistä.

 

Syvennä osaamistasi tutustumalla myös näihin:

 

Lataa ilmainen digimarkkinoinnin opas
Lunasta ilmainen markkinoinnin tasonnosto

Miten me se tehdään?

1

Analysoimme verkkosivut ja selvitämme kuinka hyvin ne nykyisin palvelevat asiakkaan ostopolkua.

2

Ideoimme uusia sisältöjä sekä rakennamme kävijäpolut verkkosivuille.

3

Rakennamme laskeutumissivuja kävijäpolkusuunnitelman mukaisesti.

4

Autamme tuottamaan aktiivisesti asiakasta inspiroivaa sisältöä. Tämä voi tarkoittaa erilaisia tekstisisältöjä tai esimerkiksi somevideoita.

Vinkkejä sitouttamiseen!