sitouta yleisosi

Korporaatiolätinä ei kiinnosta ketään!

ALOITA TÄSTÄ!

Sitouta asiakas innostavalla sisällöllä

Tiedätkö mikä saa asiakkaasi syttymään ja luottamuksen heräämään? Kun tiedät millaisessa maailmassa asiakkaasi elää, osaat tuottaa juuri oikeanlaista markkinointiviestintää. Sisältöä tuleekin tuottaa tukemaan tulevaa asiakasta kaikissa ostopolun vaiheissa. Tämä tarkoittaa sitä, että jokaisella somepostauksella, uutiskirjeellä, verkkosivujen laskeutumissivulla ja blogilla on oma roolinsa asiakassuhteen luomisessa.

Hyödyt

  1. Kiinnostava sisältö herättää huomion.
  2. Hyvä sisältö auttaa ja tuottaa lisäarvoa.
  3. Sisällön tarkoitus on rakentaa luottamusta.

 

LATAA ILMAINEN SISÄLTÖOPAS B2B-YRITYKSILLE!

 

Engage – yleisön sitouttaminen

Sisältömarkkinointi = Kiinnostavan, arvokkaan ja ostajan kannalta relevantin sisällön luominen, jonka tavoitteena on houkutella haluttua yleisöä. Oikeintehtynä se helpottaa myyjän ja ostajan välisen luottamuksen synnyttämistä. Ja kuten tiedämme, luottamuksen olemassaolo helpottaa yhteistyön synnyttämistä.

 

Syvennä osaamistasi tutustumalla myös näihin:

 

Sisältö ratkaisee!
Opi tekemään digimarkkinointia itse!
DIGIMYYNNIN ASIANTUNTIJANÄKEMYS!

ETÄVALMENNUS

OHITTAVATKO ASIAKKAASI SINUT?

HALUATKO OPPIA KEINON, JOLLA SAAT HUOMION HERÄTETTYÄ?

Oletko testannut erilaisia kampanjoita someen ja Googleen saamatta sen kummempia tuloksia? Mietitkö, miten saisit mainoksillesi enemmän näkyvyyttä ja verkkosivuille reilusti enemmän trafiikkia? Olemme tehneet asiakkaillemme digimarkkinointia parinkymmenen vuoden ajan ja löytäneet formaatin, joka toimii. Saat huomiota, klikkauksia ja lisää verkkosivuliikennettä, mikäli sovellat tätä mallia markkinoinnissasi! Klikkaa itsesi mukaan ja pidät huolen siitä, että tulevat asiakkaasi klikkailevat jatkossa mainoksiasi.

Ajankohta: 12.6. klo 12 – 14

Kesto: 2h

Tutustu valmennukseen ja ilmoittaudu mukaan!

Yksittäin ostettuna saat osallistumislinkin valitsemaasi valmennukseen ja sen tallenteen hintaan 89 €. Kaikki kerralla ostettuna, saat pääsyn kaikkiin 15 etävalmennukseen ja niiden tallenteisiin yhteishintaan 990 €.

Miten me se tehdään?

1

Analysoimme verkkosivut ja selvitämme kuinka hyvin ne nykyisin palvelevat asiakkaan ostopolkua.

2

Ideoimme uusia sisältöjä sekä rakennamme kävijäpolut verkkosivuille.

3

Rakennamme laskeutumissivuja kävijäpolkusuunnitelman mukaisesti.

4

Autamme tuottamaan aktiivisesti asiakasta inspiroivaa sisältöä. Tämä voi tarkoittaa erilaisia tekstisisältöjä tai esimerkiksi somevideoita.

Vinkkejä sitouttamiseen!

300 videota takana. Mitä olen oppinut?

Viskaa viraalit veke

Vaikuttava viestintä - Kuinka asiantuntija voi viestiä vaikuttavasti?

Henkilöbrändäystä untuvikoille

Social Selling | Mistä lähteä liikkeelle?

Mikä on kun markkinointi ei vedä? – Sisältö on pelkkää b***s***tia!

Mitä asiakas haluaa?

Verkkosivut vuonna 2020

Markkinointi 2030 | Tuleeko meistä kuolemattomia?

Kaikki videot

Verkkiksen asiakkaat menestyvät

Referenssi Nuorten ystävät ry Yhteistyötä vuodesta 2002 alkaen
Projekti sujui hyvin ja saatiin se, mitä tilattiin. Lopputulos on halutun kaltainen.
Juha Jokikokko IT Manager, Aava Mobile

DIGIMYYNNIN ASIANTUNTIJANÄKEMYS!

Saat käyttöösi konseptin, jolla muutat markkinointisi kulusta investoinniksi.

Haluatko vapauttaa myyjiesi ajan liidien metsästämisestä ja kylmäsoittelusta olennaiseen? Anna myyntitiimillesi mahdollisuus käyttää koko kapasiteettinsa asiakkaiden kohtaamiseen ja siirrä liidien louhiminen digimarkkinoinnin tehtäväksi!

Mutta miten tämä voisi toimia juuri sinun bisneksessäsi?

Selvitä asia ja tilaa 45 minuutin yrityskohtainen asiantuntijanäkemys!

Valmistelemme näkemyksemme etukäteen ja saat materiaalin käyttöösi Teams-tapaamisen jälkeen. Näkemys on 100 % veloitukseton eikä sido sinua mihinkään. Arvo 790 €.

 

Aloita tästä!