Facebook
Instagram
LinkedIn
Twitter
YouTube
Google+

Timanttista digiä,
joka tuo tuloksia.

#verkkis

Verkkosivu-uudistus

Verkkosivu-uudistus – tehokkaasti ja tuloksellisesti

Tiedätkö millainen on antamasi asiakaskokemus verkossa? Osaatko sanoa millaisia kohtaamispisteitä sinun ja asiakkaasi välillä on ja minkälaisten tuntemusten ja ongelmien kanssa asiakkaasi mahdollisesti kamppailee?

Mikäli et tiedä, miten osaat kehittää ja uudistaa verkkopalveluasi siten, että asiakkaasi kokemus yrityksestäsi paranee merkittävästi?

Tyypillinen tapa epäonnistuneissa verkkosivuprojekteissa on syöksyä projektiin ilman pohjatietoja tai perusteluita siitä, mikä on asiakkaasi näkökulmasta lähtökohtaisesti pielessä. Uudistamme verkkosivusi kokonaisvaltaisesti, onnistuneesti ja aikataulussa. Palvelumme avulla vältät sudenkuopat ja suoritat verkkosivujen kehittämisen menestyksekkäästi maaliin. Keskity niihin asioihin, jotka ovat pielessä, älä niihin, jotka jo toimivat.

Verkkosivu-uudistus on kokonaisuus

Menestyksekäs verkkosivu-uudistus on tekijöidensä summa: informaatioarkkitehtuurin, visuaalisen suunnittelun, teknisen tuotannon ja testauksen lisäksi verkkosivu-uudistus vaatii onnistuakseen myös runsaasti sisällöntuotantoa ja markkinointia. Olemme kahdenkymmen toimintavuotemme aikana luoneet mallin, jossa otamme kaikki nämä vaiheet huomioon ja pystymmekin toteuttamaan verkkosivuja tehokkaasti ja kokonaisvaltaisesti.

Viereisellä palstalla kerromme tarkemmin, mistä vaiheista verkkosivu-uudistus koostuu.

Suosittelemme verkkosivu-uudistuksen jälkeen jatkoa huolettomalla MIT-palvelullamme, alk. 1 790€/kk, joka kattaa monipuolisesti digimarkkinoinnin toimenpiteitä. Lisäksi tarjoamme verkkosivuprojektin jälkeen verkkosivujen ylläpitoa ja alkaen 109€/kk. Palvelu sisältää web-hostingin ja verkkopalvelun päivityksen kuusi kertaa vuodessa.

Me autamme verkkosivu-uudistuksessa

Me autamme viemään verkkopalvelun uudistuksen kerralla maaliin! Ota meihin yhteyttä niin keskustellaan asiasta lisää.

Joni Norring, myyntijohtaja
+358 40 675 3700
[email protected]

Verkkosivujen toimitusprosessi ja vaiheiden hinnat

1. Suunnitteluvaihe, 4 900 €

Suunnitteluvaihe sisältää konseptoinnin, informaatioarkkitehtuurin sekä visuaalisen suunnittelun. Konseptointi pidetään workshop-muotoisena, johon
valmistaudutaan esikyselyn merkeissä.

2. Tuotantovaihe, 3 000 €

Tuotantovaiheessa verkkosivut toteutetaan teknisesti suunnitelman mukaisesti. Verkkosivut testataan huolellisesti ja katselmoidaan asiakkaan kanssa yhdessä.

3. Käyttöönottovaihe, 2 000 €

Käyttöönottovaiheessa syötetään lopulliset sisällöt sekä tehdään viimeistelyt ja korjaukset. Lisäksi vaihe kattaa verkkosivujen käyttökoulutuksen sekä verkkosivujen julkaisun.

4. Markkinointivaihe, 2 500 €

Uusia verkkosivuja täytyy markkinoida. Sen vuoksi verkkosivu-uudistus kattaa seuraavat toimenpiteet:

  • Hakukoneoptimointi, kattaen avainsana-analyysin, rakenteen hakukoneopitmoinnin, teknisen hakukoneoptimoinnin ja optimoinnin julkaisun yhteydessä.
  • Somekanavien visuaalinen ilme päivitetään vastaamaan verkkosivujen uutta ilmettä. uusien some-tilien perustaminen kuuluu myös hintaan.
  • Google Analytics ja Search Concole -työkalujen asentaminen verkkosivuille.

5. Myyntivaihe, 2 500 €

Mikäli verkkosivuille halutaan myynnin tueksi markkinoinnin automaatio, se suunnitellaan  ja toteuteaan verkkosivuprojektin yhteydessä. Valittu markkinoinnin automaatio otetaan käyttöön, integroidaan verkkosivuille, luodaan viestipohja sekä ensimmäiset automaatiot.  Hinta ei sisällä valitun markkinoinnin automaation lisenssimaksuja.

6. Sisällöntuotantovaihe, 5 000 €

Verkkosivujen sisältö on suuressa roolissa siinä, että asetetu tavoitteet saavutetaan. Sisällön tulee olla asiakasta kiinnostavaa, sitouttavaa ja asiakkaan ostovaiheeseen sopivaan. Tuotamme sisällön 10 laskeutumissivulle tai esim. oppaaseen (350 sanaa) käyttäen hyväksi mm. haastattelutekniikkaa.

Marketing IT –palvelullamme saat enemmän

Marketing IT-palvelussamme emme keskity kanavaan, vaan tarjoamme asiantuntijatyötä tuntiresurssina. Näin ollen sinun ei tarvitse ostaa erikseen esimerkiksi Google AdWords-kampanjaa, hakukoneoptimointia, some-kampanjointia tai verkkosivuston muutostöitä, vaan kaikki hoituu yhdellä sopimuksella saman toimittajan kautta.

Kun digimarkkinoinnin keinoja niputetaan, myös tulokset paranevat, sillä kokonaisuus otetaan haltuun ja selkeät tavoitteet ohjaavat markkinointitoimenpiteitäsi. MIT-tiimisi koostuu digimarkkinoinnin asiantuntijoista sekä ohjelmistokehittäjistä.

Verkkokaupan-markkinointi
kuinka hoidat suhdettasi googleen
Verkkoaseman-asiantuntijavinkit-16
15 myyttiä hakukoneoptimoinnista