Brändin stailaus
Uuden toimitusjohtajan myötä on stailattu kohta kaksikymppinen Verkkoasema Oy kokonaan uusiksi. Tuttu oranssi näkyy ilmeessä edelleen, mutta muuten ulkoasu on freesimpi ja selkeämpi.
”Koko tiimimme halusi muutoksien näkyvän myös brändissämme, joten lähdimme uudistamaan Verkkoasemaa mainostoimisto Kluun avustuksella. Lopputuloksena brändin ydin kiteytyi meille itsellemme ja toivottavasti se näkyy positiivisena muutoksena myös ulkoasussa ja viestinnässä.” kertoo toimitusjohtaja Tiina Räisänen.
Uutta verta tiimiin
Alkukevät on ollut Verkkoasemalla muutenkin vauhdikasta aikaa ja projekteja on puuhattu täydellä tohinalla, jonka vuoksi rekrytointiakin on päästy tekemään. ”Olemme saaneet lupaavia kavereita remmiin mukaan, joka on hieno asia! Valmiita alan osaajia on vaikea löytää, mutta onneksi yliopistosta ja ammattikorkeakouluista löytyy innokkaita nuoria, joita ala kiinnostaa henkilökohtaisellakin tasolla. Näistä nuorista koulimme Verkkoasemalla tulevaisuuden kovimpia asiantuntijoita!” hymyilee Räisänen.
Digitaalinen asiakaskokemus
Verkkoaseman palvelutarjontaa on myös karsittu ja kiteytetty. ”Puhumme digitaalisesta asiakaskokemuksista eli niistä verkossa tapahtuvista kosketuspinnoista asiakkaaseen, joista myyjä harvoin on edes tietoinen. Haluamme herätellä myyjiä ja yrityksiä siihen, että myös verkossa tapahtuvat kohtaamiset voivat olla ennalta suunniteltuja. Google-näkyvyys, sosiaalinen media, fiksut verkkosivut ja mm. uutiskirjeet luovat ketjun, jota optimoimalla voidaan lisätä yrityksen myyntiä! Yksittäisten kampanjoiden sijaan tulisi osata ajatella isompaa kuvaa.” kertoo Räisänen innoissaan.
Verkkoasema toivottaakin kiinnostuneet tervetulleeksi digiaamupalalle, jossa aihepiiriä avataan useamman asiantuntijan voimin!
- Oulu 6.6.2016 klo: 08.30
- Oulu 7.6.2016 klo: 08.30
- Helsinki 15.6.2016 klo 08.30