Tuloksiin tähtäävät toimenpiteet

kääritään hihat!

Kerro mitä haluat saada aikaiseksi ja me pistämme hihat heilumaan! Tyypillisesti palveluitamme ja osaamistamme hyödynnetään silloin, kun markkinoinnin kokonaisuus vaatii haltuunottoa, verkkosivut uusimista tai järjestelmät yhdistämistä. Autamme asiakkaitamme esimerkiksi myös silloin, kun työnantajamielikuva vaatii kirkastamista, myyjät kaipailevat lisää liidejä tai exceleistä halutaan siirtyä ketterämpään tiedonhallintaan. Kerro mitä haluat saada aikaiseksi ja me kerromme kuinka se onnistuu!

Markkinoinnin ulkoistaminen

B2B-yritysten tyypillisin haaste markkinoinnissa on kokonaiskuvan uupuminen. Tehdään yksittäisiä toimenpiteitä. Lähetään uutiskirjeitä tai tehdään somepostauksia ilman näkemystä siitä, miten toimenpiteet vievät eteenpäin kohti tavoitteita. Suurin osa yrityksistä toivoo, että digimarkkinointi toisi ajan myötä lisää uusia asiakkaita, mutta harva kuitenkaan tietää mitä tulee tehdä, jotta liidejä lopulta saadaan. Lue lisää

Verkkosivu-uudistus

Verkkosivujen rooli digimarkkinoinnissa on merkittävä, koska ne ovat yrityksen oma media, jonne kävijöitä ohjataan eri kanavista. Nykyaikaisten verkkosivujen täytyy tukea myyntiä, kasvattaa yrityksen näkyvyyttä, houkutella uusia työntekijöitä ja tuottaa kiinnostavaa informaatiota asiakkaille. Digimarkkinointi aloitetaan aina verkkosivujen analysoinnista, tarvitaanko sinne muutoksia vai onko kotipesä tiptop-kunnossa! Lue lisää

Rekrymarkkinointia

Alansa huippuosaajien rekrytointi vaatii muutakin kuin onnistuneen rekryilmoituksen. Itseasiassa rekrymarkkinointi on käynnistynyt jo ennen varsinaisen avoimen paikan markkinointia. Kaikki se, miten yritys viestii – tai on viestimättä), on itseasiassa rekrymarkkinointia. Somepresenssi, uutiskirjeet, verkkosivujen päivitykset, työntekijöiden päivitykset esimerkiksi LinkedIn:ssä ovat osa rekrymarkkinointia ja rakentavat mielikuvaa yrityksestä työnantajana. Lue lisää

Verkkosivukävijöistä liidejä

Digitaalisen markkinoinnin tyypillisimpiä haasteita on se, että vaikka mainonnalla onnistuttaisiin tuomaan verkkosivuille kävijöitä, ne eivät kuitenkaan konkretisoidu myynnin toivomiksi liideiksi. Käyttämämme UHLE-malli auttaa rakentamaan sisällöt ja kampanjat siten, että ne tähtäävät liidien tuottamiseen. UHLE-malli on Verkkiksen oma markkinointistrategia liidien tuotantoon ja sisältää sisällöntuotantoa, some- ja uudelleenmarkkinointia sekä uutiskirjeviestintää.  Lue lisää

Järjestelmillä tehoa tekemiseen

Toimintojen automatisoinnilla saavutetaan kilpailuetua monella tasolla. Yksilötasolla arjen työ helpottuu ja tulee mielekkäämmäksi, kun tuskastuttava tiedon haku eri järjestelmistä poistuu ja tieto ei ole varioitunut esimerkiksi persoonakohtaisesti. Yrityksen tasolla myynti saa työkaluja, joilla esimerkiksi tilanneraportointi ja asiakassegmentointi on mahdollista tehdä tarkemmin. Myös markkinointi saa viestin osuvuudesta, markkinointikanavan tehosta tai maantieteellisestä kohdennuksesta tietoa markkinointi- ja myyntitehojen jalostamiseksi. Lue lisää

Järjestelmillä tehoa myyntiin

Yrityksesi myynnin ja markkinoinnin softat koostuvat esimerkiksi verkkosivuista, verkkokaupasta, markkinoinnin automaatiotyökalusta ja CRM:stä sekä taloushallinnon järjestelmästä ja varaston hallinnasta. Dataa ja kontaktejakin kertyy hyvin eri Lue lisää

Järjestelmillä tehoa prosesseihin

Tulevaisuudessa pärjäävät ne, jotka voivat tehostaa toimintaa resurssien niuketessa Tyypillisesti yrityksen kasvun ja kehityksen eri vaiheissa toimintoja on helpotettu yksittäisillä ohjelmistohankinnoilla. Tietovarastot kasvavat eri liiketoiminnoissa, Lue lisää

mitä haluatte saada aikaiseksi?

Varaa juttuhetki Verkkoaseman toimitusjohtajan Tiina Räisäsen kalenteriin!

Tiina Räisänen