Facebook
Instagram
LinkedIn
Twitter
YouTube
Google+

VA-keskilogo

Timanttista digiä,
joka tuo tuloksia.

Kumppani, josta et halua luopua.

#verkkis

Tavoita kohderyhmäsi

Sitouta

Aktivoi toimenpiteisiin

Hoivaa ja palvele

Tehosta toimintaasi

Digitoimisto Verkkoasema

Kampanjoinnista kokonaisuuteen

Modernia markkinointia ja myyntiä aidosti kehitettäessä tulee aloittaa keinojen sijaan bisneksen tavoitteista. Tavoitteita eivät ole itsessään toive verkkosivu-uudistuksesta, markkinoinnin automaation käyttöönotosta tai vaikka hakukoneoptimoinnin toteutuksesta. Sen sijaan tavoitteita voivat olla:

  1. Oikean kohderyhmän tavoittaminen
  2. Tulevien asiakkaiden houkuttelu ja sitouttaminen
  3. Kävijöiden muuttaminen liideiksi
  4. Liidien hoivaaminen ja kasvattaminen asiakkaiksi
  5. Toiminnan tehostaminen (työajan tehostaminen ja eurojen säästäminen)

Me uskomme REANE -malliin (Reach – Engage – Activate – Nurture – Enhance), joka ohjaa työpanoksen ja eurot oikeisiin kehityskohteisiin. Tehokkaimmat keinot, kanavat ja työkalut löytyvät silloin, kun suunta on ensin kirkkaana edessä.

Et saa mitä haluat vaan sen minkä tarvitset

Emme tarjoa sinulle yksittäistä some-kampanjaa tai yhtä järjestelmää sanoen sen olevan ratkaisu kaikkiin kohtaamiisi haasteisiin. Sen sijaan jokaisen asiakkaan kohdalla kartoitamme tavoitteet sekä ongelmakohdat ja rakennamme ratkaisuehdotuksen niihin perustuen. Kahdenkymmenen vuoden kokemuksen suomalla varmuudella uskallamme ottaa vastuun ja tavoitella pelkän kampanjoinnin sijaan tuloksia.

Koska me välitämme sinusta

Vaikka palvelusisältö vaihtelee asiakaskohtaisesti, on tapamme toimia aina sama. Meiltä saat tarvitsemasi ratkaisun palveluna, jonka hinta ei tule sinulle yllätyksenä sekä kumppanuuden, josta et halua luopua.

Odotamme sinua!
#verkkis

Hei digiosaaja! Oletko sinä seuraava #verkkisläinen?

Timanttinen digijoulukalenteri on täällä!

Blogit ja tapahtumat

Verkkisläiset

Referenssejä

Referenssi-uutisia Verkkosasemalta! Toteutimme Tuokolle verkkosivujen uudistuksen, jossa julkaisujärjestelmänä toimii WordPress. Lisäksi asiakkaalle otettiin käyttöön markkinoinnin automaation työkalu Active Campaign, joka integroitiin WordPressiin. Yhteinen projekti jatkuu MIT-palvelulla, joka sisältää muun muassa aktiivista sisällön tuotantoa ja somen aktivointia. Käy tutustumassa sivustoon: www.tuokko.fi/ ... See MoreSee Less

View on Facebook

Ihanaa perjantaita! Tämän päivän Digijoulukalenterin videossa puhutaan myynnistä verkon kautta. Eli mikäli teet B2B-myyntiä verkossa, kannattaa ottaa huomioon videolla esitetyt seikat.

Ja koska on perjantai, laitetaan jakoon kolmas asiantuntijatapaaminen. Tällä kertaa onni suosi Eeva Karikoskea ja Helsinki Business Collegea, onnittelut! Olemme teihin yhteydessä henkilökohtaisesti.

Ensi viikolla laitetaan jakoon vielä Digital Oulu 2018 -lippuja sekä workshop-pääpalkinto! Vielä kannattaa siis osallistua mukaan ja tilata Digijoulukalenteri täältä: www.verkkoasema.fi/digijoulukalenteri/
... See MoreSee Less

View on Facebook

Onko yritykselläsi verkkokauppa? Kuulostaako Google Analyticsista löytyvä viittausten poissulkemisluettelo (Referral Exclusion List) -työkalu tutulta? Esimerkiksi verkkokaupoilla tämä työkalu on erittäin hyödyllinen, sillä sen avulla voit sulkea tietyt liikenteen lähteet, kuten maksupalvelun tarjoajat pois analytiikasta. Katsohan Digijoulukalenterin päivän video ja ota vinkit käyttöön!

Jos haluat voittaa Digijoulukalenterin pääpalkinnon eli workshop-päivän, käy tilaamassa Digijoulukalenteri täältä: www.verkkoasema.fi/digijoulukalenteri/
... See MoreSee Less

View on Facebook

Meillä Verkkiksellä tehdään paljon verkkosivu-uudistuksia. Siksipä meillä onkin erinomainen käsitys ongelmista, joita verkkosivu-uudistukseen liittyy. Ota huomioon nämä ongelmat, jotta verkkosivu-uudistuksesi onnistuisi mahdollisimman hyvin! youtu.be/Y53L2eAOKX0 ... See MoreSee Less

View on Facebook