HANKI ENEMMÄN
NÄKYVYYTTÄ JA LIIDEJÄ

ALOITA TÄSTÄ!

Miksi digimarkkinointi kannattaa ulkoistaa?

Tuloksellista digimarkkinointia

Digitaalinen markkinointi kehittyy valtavaa vauhtia. Uudet teknologiat, työkalut ja mediat antavat uudenlaisia mahdollisuuksia yrityksille tavoittaa tulevia asiakkaita ja kerätä liidejä digitaalisista kanavista. Muutosvauhti voi myös hirvittää. Yritysten täytyy investoida jatkuvasti aikaa kouluttautumiseen ja uusien mahdollisuuksien tutkimiseen. Vaihtoehtona on etsiä itselle sopiva kumppani ja ulkoistaa digimarkkinoinnin tuloksellinen tekeminen toisaalle.

 

Kenelle digimarkkinoinnin ulkoistaminen sopii?

B2B –yrityksille, joilla ei ole aikaa eikä resurssia pysyä digimarkkinoinnin muutosten tahdissa. Ammattimainen tekeminen kannattaa ulkoistaa ja keskittyä omassa tekemisessä olennaiseen.

 

Kenelle digimarkkinoinnin ulkoistaminen ei sovi?

Digimarkkinointia ei kannata ulkoistaa, mikäli sillä ei nähdä olevan minkäänlaista myyntiä edistävää vaikutusta.

 

Palautetta digimarkkinoinnin ulkoistamisesta

Haluttiin, että yksi toimittaja hallitsisi meidän koko digmarkkinoinnin palettia ja tekisi asioita juuri meidän parhaaksi. Verkkiksen tekemisestä meillä on kokoajan semmoinen tunne, että hommat etenevät reippaasti kohti tavoitteita!” Osakas Samuli Mikkonen, Suomen Juristit Oy

Tarvitsimme ulkopuolista kumppania ja tukea digimarkkinoinnin suunnitteluun sekä toteutukseen ja Verkkoaseman kanssa tämä on nostettu ihan eri levelille. Verkkiksen vastuuasiantuntija on todella loistava ja proaktiivinen, hänen kanssaan on ilo työskennellä!” Ulla Grönberg, Tuokko Oy

 

Tein itse ja säästin! Kannattaako digimarkkinointia ulkoistaa?

Teen itse!Verkkis hoitaa hommat!
Haluan käyttää aikaani testailuun ja kokeilla itse.Haluan, että digimarkkinointia hoidetaan tehokkaasti ja tuloksellisesti.
En usko, että asiakkaani hengailevat somessa.Uskon, että digikanavista voidaan löytää juuri yritystäni kiinnostavia asiakkaita!
Meidän bisnes on niin haastava, ettei kumppani voi sitä ymmärtää.B2B –yrityksiin erikoistunut kumppani löytää varmasti meillekin sopivan tavan hyödyntää digimarkkinointia!
Ei me olla koskaan aikaisemminkaan saatu liidejä verkkosivuilta.Uskon, että verkkosivujen viestiä terävöittämällä ja aktiivisella sisällöntuotannolla saamme kiinnostuksen herätettyä tulevissa asiakkaissa. Kun kiinnostus on herännyt, alkaa liidejäkin tipahdella!
Ulkoistaminen on liian kallista.Haluan kasvattaa reilusti myyntiä ja vivuttaa digimarkkinoinnilla kuumia liidejä myynnille! Investoin digiin!